اخبار روز

کشف سندی از افسر اطلاعاتی دشمن برای اندلسی کردن ایران – بلادنیوز

  • کشف سندی از افسر اطلاعاتی دشمن برای اندلسی کردن ایران – بلادنیوز

    – اخبار استانها –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز از رشت، سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان امروز در اجتماع بزرگ مردم شریف گیلان در حمایت از مجریان طرح نور «عفاف و حجاب» در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت اظهار داشت: گیلان دیار آیت‌الله بهجت(ره) و میرزا کوچک‌خان جنگلی و ظلم‌ستیزی است که از کنار ارزش‌ها نمی‌گذشت؛ دیار رزمندگان دلاوری که در همین میدان (شهدای ذهاب) با دعای خیر پدران و مادرانشان،‌ پای در مسیر نبرد با دشمن بعثی گذاشتند.

    فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه‌ جبهه حق در برابر جبهه باطل پیروز است و این پیروزی دائمی و فراگیر خواهد بود افزود: میدان (شهدای ذهاب) رشت بعد از انقلاب اسلامی، شاهد گذر رزمندگان و شهادت‌های فراوان در مسیر حق بوده‌ است تا ثابت کند مردان و زنان گیلان همواره رزمنده‌پرور، مجاهدپرور و شهیدپرور هستند.

    سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

    سردار رادان با اشاره به حماسه‌آفرینی گیلانیان در 8 دی 1388 گفت: مردم گیلان در سال 88 با حضور باشکوه و رقم زدن حماسه 8 دی، خط بطلانی بر دست فتنه‌گران کشیدند و چهره فتنه‌گران را خرد و ذلیل کردند.

    وی با اشاره به اینکه دو عامل برای پیروزی در جنگ سخت و فتنه وجود داشت که دشمن در ابتدا، این دو عامل را شناخت و سپس تلاش کرد تا از این دو عامل عبور کند افزود: اولین عامل، وجود مردان باغیرت و عامل بعدی زنان باحیا و عفیف بود؛ در حقیقت از دو بالِ غیرت با عفاف و حجاب، رزمنده و مجاهد و سرباز ولی امر پرورش پیدا می‌کرد تا باطل را به زیر بکشاند و این دو بال توسط دشمن شناسایی و انتخاب شد و آماج حملات پی‌درپی قرار گرفت.

    فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب مربوط به امروز و دیروز نیست بلکه سرسپردگان استکبار از سال‌ها پیش برای این بخش برنامه داشتند گفت: قبل از انقلاب، آن زمان که استکبار درصدد کشیدن چادر از سر خواهران و مادران‌ این سرزمین بودند در واقع به دنبال گرفتن عفاف و حجاب بودند تا چشم‌ها را به بی‌حجابی عادت دهند.

    سردار رادان با تأکید بر اینکه حیا و غیرت در جامعه ایرانی یک سپر برای مبارزه با دشمن بود اما دشمن به دنبال گرفتن این سلاح و سپر از مردم کشورمان است تصریح کرد: گرفتن عفاف و حجاب از جامعه و رواج بی‌غیرتی نقشه دشمن بود چرا که در این صورت دیگر نیاز به هیچ جنگی نیست. دشمن در جنگ سخت و فتنه شکست خورد اما به تلاش خود برای اندلسی کردن ایران اسلامی ادامه داد و در جنگ نرم نیز شروع به سربازگیری و گرفتن خاکریزهای ارزشی و معنوی‌مان کرد.

    وی با بیان اینکه ارزش‌های میهن اسلامی و حجاب و عفاف برای همه مردم ایران اهمیت دارد خاطرنشان کرد: تلاش دشمن در راستای دو قطبی‌سازی جامعه است و قصد دارد این‌گونه وانمود کند که عفاف و حجاب برای برخی ارزش و برای برخی دیگر نیست.

    فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در این جنگ، سنگرهای دشمن را یکی پس از دیگری فتح می‌کنیم تصریح کرد: سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آورده‌ایم که گوشه‌ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می‌دهد. در این سند 24 راهبرد نوشته شده و ادعا می‌کردند که در صورت پیاده کردن این سند، استحاله فرهنگی در جامعه ما صورت می‌گیرد.

    سردار رادان کشف حجاب زنان در خیابان‌ها را اولین راهبرد سند مذکور بیان کرد و افزود: در اظهاراتشان می‌گفتند که چادر بر سر زن ایرانی به‌مثابه یک پرچم است و زیاد شدن این پرچم‌ها نشانه شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی خواهد بود و لذا گفتند که باید این پرچم‌ها را از زنان ایران بگیریم؛ بنابراین دومین راهبردشان کشیدن چادر از سر زنان عفیف بود.

    وی خطاب به مردم ادامه داد: به شما نوید می‌دهم که خاکریزهای دفاعی دشمن در جنگ نرم که با هدف استحاله فرهنگی و اندلسی کردن ایران گرفته شده بود یکی پس از دیگری در حال سقوط است و به دست رزمندگان اسلام فتح خواهد شد.

    فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در جنگ سخت، نیمه‌سخت، فتنه و نرم، مردم همواره تعیین‌کننده‌ترین کسانی هستند که می‌توانند بر این جنگ و اهداف دشمن خط بطلان بکشند افزود: فداکاری مردم در دوران دفاع مقدس با عنوان بسیجی و رزمنده و در قالب حمایت‌های پشت جبهه‌ منجر به افزایش توان نظام و غلبه بر دشمن شد و امروز نیز حماسه 9 دی‌ها در جنگ نرم توسط مردم آفریده می‌شود و به صحنه آمدن مردم در قم، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، گیلان، بوشهر و سایر استان‌ها نشانگر شکست فتنه‌گران در جنگی که ‌علیه جمهوری اسلامی با نشانه عفاف و حجاب آغاز کرده بودند، هست و تا زمانی که این مردم در صحنه حضور دارند، ما نیز محکم خواهیم ایستاد؛ پس در صحنه بمانید چرا که صحنه‌های حضور شما تعیین‌کننده است.

    انتهای پیام/612/./؛

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا