اخبار روز

بازیگران «گاندو» به همراه چند هنرمند دیگر در کربلا + فیلم – بلادنیوز

  • بازیگران «گاندو» به همراه چند هنرمند دیگر در کربلا + فیلم – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بلادنیوز، همزمان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، عاشقان اباعبدالله الحسین(ع)  و جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان راهی مسیر کربلا شده اند تا در پیاده‌روی اربعین شرکت کنند. امسال هم همچون سالهای گذشته هنرمندان ایرانی با حضور در مسیر پیاده‌روی اربعین عشق و ارادت خود را به اهل‌بیت (ع) به تصویر کشیده و صحنه‌های زیبایی را خلق کردند.

    از این جهت جمعی از هنرمندان و بازیگران سینما و تلویزیون همچون داریوش ارجمند، محمد فیلی، رضا فیاضی اسماعیل خلج، ارسلان قاسمی، مهران رجبی، محمد مختاری، نیلوفر شهیدی و… برخی از آنها با حضور در موکب‌های مختلف  لحظاتی به خدمت رسانی به زائران اباعبدالله(ع) پرداختند.

    .

    .

    کارگردان «عشق کوفی» در خیابان‌های کربلا / اینجا با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست + فیلم

    کاروان هنرمندان ایرانی در مسیر نجف کربلا به دریای اربعین پیوستند. مژگان اخلاقی بازیگر سریال «عشق کوفی»، محمد مسلمی از عموهای فیتیله‌ای، نیلوفر شهیدی بازیگر تلویزیون، زهرا شوقی مجری و حسین کلهر مجری و کمدین تلویزیونی  از جمله چهره‌های تلویزیونی‌اند که در راهپیمایی اربعین حضور داشتند. فرزاد حسنی نیز در اربعین حسینی شرکت کرد و تصاویر او در حرم عتبات مشاهده شد.

    اربعین 1402 , صدا و سیما , تلویزیون , سریال , هنرمندان , کربلا , فیلم ,

    اربعین 1402 , صدا و سیما , تلویزیون , سریال , هنرمندان , کربلا , فیلم ,

    «منتهی»| نیلوفر شهیدی: کربلا زندگی‌ام را عوض کرد/ قرار بود الناز شاکردوست همسفرمان شود + فیلم

    نکته جالب پذیرایی از زائران حسینی و خدمتگزاری بازیگران سریال «گاندو» بود که توجه بسیاری را به خودش جلب کرد. محمد مختاری و نیلوفر شهیدی بازیگران سریال «گاندو» در کنار خیرالله تقیانی‌پور کارگردان سریال «نجلا» در حال خدمتگزاری به زائران دیده می‌شوند. آنها در موکب عراقی‌ها با پیتزا از زائران حسینی پذیرایی کردند. 

    .

    البته ویدئو و عکس‌هایی از دیگر بازیگران هم منتشر شده است. از سلفی‌گرفتن مردم با مهران رجبی تا کودکانی که دوست داشتند ملیکا زارعی معروف به خاله شادونه را از نزدیک ببینند و با او عکس بگیرند. نیلوفر شهیدی که در کاروان هنری چند سال قبل همراه با شقایق فراهانی، پیام دهکردی، مسعود فراستی و جواد افشار به کربلا آمده بود به این نکته اشاره کرد که از امام حسین(ع) تشکر می‌کنم یک بار دیگر مرا طلبید. 

    پذیرایی داریوش ارجمند از زائران اربعین/ بازیگر مالک اشتر از رسانه‌های مدعی آزادی انتقاد کرد + فیلم

    یک بار در آستانه ازدواجم این اتفاق افتاد و این بار هم در روزهایی که فکر نمی‌کردم اسباب سفرم مهیا شود قسمتم شد در میان راهپیمایان حسینی حضور پیدا کنم. می‌دانید تنها چیزی که می‌توانم بگویم سفر کربلا را نمی‌توان تعریف کرد و باید از نزدیک لمسش کرد.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا