اخبار روز

تیر خلاص مقاومت فلسطین به نظامیان ارتش اسرائیل در «جحر الدیک»/ هلاکت ده‌ها متجاوز صهیونیست‌ – بلادنیوز

  • تیر خلاص مقاومت فلسطین به نظامیان ارتش اسرائیل در «جحر الدیک»/ هلاکت ده‌ها متجاوز صهیونیست‌ – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری بلادنیوز، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس یکشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد: بامداد امروز یکشنبه مبارزان این جنبش استقرار و تمرکز نظامیان رژیم اسرائیل داخل چادرهایی در منطقه‌‌ای در شرق «جُحر الدیک» را رصد کردند که تعداد آن‌ها نزدیک به 60 نفر بود.

    مجاهدان فلسطینی اقدام به مین‌گذاری به‌شکل دایره اطراف این چادرها و محل تمرکز نظامیان کردند و  در ساعت 4:30 بامداد موفق به منفجر کردن این مین‌های ضدنفر می‌شوند و بعد از آن یکی از مجاهدان اقدام به شلیک به باقی‌مانده متجاوزان می‌کند و مجاهدان به‌سلامت به مکان خود برمی‌گردند.

    بنا به گفته گردان‌های عزالدین القسام شمار زیادی از صهیونیست‌ها کشته شده‌اند.

    نوار غزه , فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

    سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل ساعاتی پیش از این خبر، از کشته شدن دو نظامی خود که یکی از آن‌ها افسر بوده است، در درگیری‌های شب گذشته در مرکز نوار غزه خبر داد. با کشته شدن این دو نظامی شمار کشته‌های رژیم اسرائیل از پنجم آبان ماه که حمله زمینی به غزه شروع شد، به 74 نفر افزایش یافت.

    از بامداد جمعه دهم آذر، دور جدیدی از حملات رژیم اسرائیل به نوار غزه بعد از آنکه آتش‌بس در دور سوم تمدید نشد، آغاز شد و صهیونیست‌ها با شدت بیشتری دست به حملات و جنایت در این منطقه محاصره‌شده زدند که بر اثر آن نزدیک به 250 نفر کشته شدند و بیش از 600 تن زخمی شدند.

    از هفتم اکتبر (15 مهرماه) که عملیات طوفان الاقصی شروع شده است، بیش از 15 هزار نفر به شهادت رسیده‌اند و دو برابر این تعداد نیز زخمی شده‌اند.

    پنجاه‌وهشتمین روز «طوفان الاقصی»| عملیات بزرگ القسام علیه اشغالگران صهیونیست/ ده‌ها متجاوز به هلاکت رسیدند

    انتهای پیام/+

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا