اخبار روز

اولین فیلم از لحظه قتل مرد جوان با سم مار در تهران – بلادنیوز

  • اولین فیلم از لحظه قتل مرد جوان با سم مار در تهران – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از تسنیم، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: چهارم شهریور ماه امسال مردی ۶۵ ساله با مراجعه به پلیس آگاهی تهران مرگ مشکوک پسرش ۲۳ ساله را در بیمارستان فیروزگر به کارآگاهان اطلاع داد.

    وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بررسی موضوع را بر عهده گرفتند و با دعوت از شاکی وی به کارآگاهان گفت، فرزندم قصد داشت یک باب مغازه متعلق به خودم را در خیابان منوچهری تهران به عنوان کافه دایر کند. در این راستا روز گذشته سوم شهریور ماه برای نظافت مغازه با موتورسیکلت از منزل خارج شد اما حوالی ساعت ۱۶:۰۰ با مادرش تماس گرفت و بیان داشت “بی‌حالم و قصد دارم نزد پزشک مراجعه کنم” سپس فرزندم به صورت سرپایی به بیمارستان فیروزگر مراجعه و پس از بستری به حالت کما رفته و بدون تشخیص پزشکی به علت مشکوکی فوت کرده است!

    این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: بلافاصله کارآگاهان به بیمارستان فیروزگر مراجعه کردند اما آثار ضرب و جرحی در متوفی مشهود نبود و با انجام تحقیقات میدانی محدوده محل سکونت و محل کار متوفی مشخص شد پسر جوان حوالی ساعت ۴ بعد از ظهر محل کار خود را ترک کرده است و قصد ورود به مغازه پیتزافروشی در نزدیکی محل کارش را داشته است که ۲ موتورسوار با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در حالیکه صورت خود را به طور کامل پوشانده‌اند به وی نزدیک و با زدن ضربه‌ای به کتف وی به سرعت از محل متواری می‌شوند.

    رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه تعدادی از افرادی که با مرد جوان در ارتباط بودند شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شدند، افزود: با دعوت این افراد سرنخی در اختیار کارآگاهان قرار نگرفت و اطلاعی از قتل این پسر جوان نداشتند.

    وی ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، اعضای خانواده متوفی مورد تحقیق کارآگاهان قرار گرفت و مشخص شد پدر متوفی با برادرش از قبل دارای اختلافات مالی بوده است و همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با استفاده از روش‌های نوین کشف جرم، ارتباط عموی متوفی و دوستش را در صحنه قتل ردیابی کنند.

    سردار ولی‌پور گودرزی ادامه داد: با استفاده از روش‌های نوین کشف جرم، هویت موتورسواران شناساسی و مشخص شد هر دو متهم پس از جنایت در تهران، توسط ماموران انتظامی شهر شیراز به جرم مزاحمت برای شهروندان دستگیر و در زندان شیراز محبوس هستند.

    رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: هر دو متهم پس از هماهنگی‌های قضائی به اداره دهم این پلیس انتقال داده شدند و متهمان در ابتدا منکر ارتکاب قتل بودند ولی در پی بازجوئی‌های انتظامی در نهایت یکی از موتورسواران لب به اعتراف گشود و اظهار داشت “من و همدستم از طریق یکی از دوستان عموی متوفی با عموی وی آشنا شدیم و قرار بود در مغازه چمدان‌فروشی متعلق به عموی مقتول شروع به کار کنیم که با پیشنهاد عموی مقتول با دریافت مبلغی قرار شد برادرزاده‌اش را کمی گوشمالی بدهیم.

    وی خاطرنشان کرد: با زیر نظر گرفتن محل‌های تردد متوفی، در نهایت با خرید اینترنتی یک مار سمی و گرفتن زهر آن، در نهایت در روز حادثه در حالی که مقتول قصد ورود به مغازه‌ای داشت با زدن ضربه‌ای به کتف وی، سم مار را به بدن وی تزریق و به سرعت از محل متواری شدیم و مدتی زندگی مخفیانه خود را در شمال کشور ادامه و برای کار به شهر شیراز مراجعه کردیم.

    این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با دستور قضائی عموی قاتل و همدستش به اتهام معاونت در قتل عمدی دستگیر و با قرار بازداشت موقت برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان این پلیس قرار دارند.

    به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا