اخبار روز

ادعای عجیب صهیونیست‌ها: می‌دانیم سنوار کجاست اما جرأت هدف قرار دادنش را نداریم – بلادنیوز

  • ادعای عجیب صهیونیست‌ها: می‌دانیم سنوار کجاست اما جرأت هدف قرار دادنش را نداریم – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش گروه عبری خبرگزاری بلادنیوز، روزنامه یسرائیل هیوم امروز در ادعایی عجیب اعلام کرد، از محل حضور «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه و مغز متفکر عملیات 7 اکتبر (طوفان الاقصی) اطلاع داشته اما قادر به هدف قرار دادن وی نیست.

    این رسانه صهیونیست در توجیه ناتوانی در حمله ادعایی خود به السنوار هم مدعی شد، یحیی السنوار در محل نگهداری اسرای اسرائیلی حضور دارد و همین امر مانع از حمله یا بمباران این منطقه می‌شود.

    این چندمین باری است که رسانه‌های عبری‌زبان برای توجیه شکست و ناکامی اسرائیل در رسیدن به اهداف خود به ویژه هدف قرار دادن السنوار این ادعا را مطرح می‌کنند.

    رادیو و تلویزیون سراسری رژیم صهیونیستی (کان) هم دسامبر گذشته به نقل از یک منبع امنیتی صهیونیست ادعا کرد که ارتش اسرائیل اطلاعاتی در رابطه با محل حضور یحیی السنوار رهبر حماس در غزه در اختیار دارد.

    منابع اگاه امنیتی به این رسانه صهیونیستی خبر دادند که اسرائیل از فناوری‌های پیشرفته متعددی برای پایش تأسیسات زیرزمینی این منطقه استفاده کرده است و به دنبال تأسیسات احداث شده توسط حماس است.

    نتایج این پایش‌ها نشان می‌دهند که حماس موفق به احداث مساحت‌های قابل توجهی از تأسیسات در زیر خان‌یونس شده است که در حال حاضر فرماندهان ارشد حماس از آن استفاده می‌کنند. این تونل‌ها عمیق‌تر و وسیع‌تر از تمامی تونل‌‌هایی است که ارتش اسرائیل تاکنون در شمال و مرکز نوار غزه کشف کرده است.

    به اعتقاد کارشناسان، این ادعای صهیونیست‌ها بیشتر برای توجیه عدم تحقق یکی اهداف اعلام شده جنگ یعنی از بین بردن رهبران حماس و در رأس آنها یحیی السنوار مطرح و بیشتر جنبه توجیه و بهانه‌تراشی دارد، چون ارتش صهیونیستی ید طولایی در قتل عام اسرا و نظامیان چه در این جنگ و چه در جنگ‌های گذشته دارد.

    7 تیپ ارتش رژیم صهیونیستی در جستجوی یحیی السنوار
    پیام مهم یحیی السنوار درباره دستاوردهای مقاومت/ القسام ارتش اسرائیل را درهم شکست
    هشتادمین روز «طوفان الأقصی»| السنوار: 5 هزار نظامی و افسر صهیونیست را هدف قرار دادیم / حمله موشکی مقاومت به شهر اشغالی عسقلان

    انتهای پیام/؛

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا