اخبار روز

برگ‌ برنده قطر در بازی با ایران از نگاه الوطن – بلادنیوز

  • برگ‌ برنده قطر در بازی با ایران از نگاه الوطن – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، روزنامه الوطن قطر در نسخه چاپی امروز (سه‌شنبه) درباره بازی تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا که ساعت 18:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه الثمامه برگزار می‌شود، نوشت: قطر برگ‌های برنده‌ای برای بازی فردا در اختیار دارد که باعث برتری این تیم می‌شود. مأموریت قطر دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در جام ملت‌های آسیا 2023 پس از کسب این جام در سال 2019 به میزبانی امارات است. این تیم در بازی‌های قبلی‌ این آمادگی و عزم خود را برای رسیدن به چنین هدفی به نمایش گذاشته و می‌تواند تاریخ‌سازی کند.

    فتحی: مأموریت قطر صعود به فینال است

    قطر در میان تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا از قدرتمندترین خط دفاعی بهره‌مند بوده و یکی از رموز قدرت شاگردان لوپس بازی تیمی است. قطر با پیروزی در پنج بازی اخیرش نشان داد که در سطح بسیار بالایی قرار دارد. این تیم روی عناصر مختلفی تکیه کرده و هیچ‌گاه ترکیب ثابتی نداشته و کادر فنی به خوبی موفق شده است از همه بازیکنان برای رسیدن به اهداف مورد نظر بهره ببرد. هر بازیکنی در ترکیب تیم ملی فوتبال قطر یک عنصر مؤثر است و قدرت تیمی را توانسته به خوبی افزایش دهد.

    الوطن در خاتمه نوشت: بازی فردا با ایران بدون تردید بسیار سخت و رقابتی خواهد بود و دشوارترین آزمون تیم ملی قطر در جام ملت‌های آسیا 2023 است. برجسته‌ترین برگ برنده قطر در این بازی هواداران هستند و حمایت آنها از بازیکنان تیم ملی کشورشان در بازی فردا بسیار مهم محسوب می‌شود. هواداران برگ برنده تعیین‌کننده‌ای هستند که می‌توانند تیم ملی قطر را به فینال مسابقات هدایت کنند.

    انتهای پیام/؛

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا