اخبار روز

رجبی: گل سپاهان صد درصد مردود بود/ استقلال شایستگی پیروزی را داشت – بلادنیوز

  • رجبی: گل سپاهان صد درصد مردود بود/ استقلال شایستگی پیروزی را داشت – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بلادنیوز، حمیدرضا رجبی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: از بچه‌ها تشکر می‌کنم که بازی قابل قبولی ارائه کردند. موقعیت‌های خیلی بیشتری نسبت به سپاهان داشتیم و شایسته پیروزی بودیم، اما حریف روی یک غفلت به گل رسید. فیلم صحنه پنالتی را بازبینی کردیم، زکی‌پور (مدافع سپاهان) روی ارسلان مطهری خطا کرد. این گل صد درصد مردود بود.

    پیروزی 6 امتیازی سپاهان مقابل استقلال + فیلم

    وی در مورد اخراج خودش از کنار زمین در دقایق پایانی نیمه نخست تصریح کرد: بعد از اینکه ترقه زدند، داخل زمین رفتم تا بچه‌ها را کنار بکشم. با این حال متأسفانه داور مرا اخراج کرد. تیم ما شایسته پیروزی بود و باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. امیدوارم در آینده داوری‌های بهتری ببینیم. کوپال ناظمی داور بسیار خوب و توانایی است، اما کیفیت داوری خوب خودش را در این بازی نشان نداد.

    مربی تیم استقلال درباره اینکه به نظر می‌رسید پیش از خطای منجر به پنالتی سپاهان، توپ از خط طولی رد شده بود،‌ گفت: آن صحنه مشخص بود که توپ از خط طولی عبور کرد، اما داور این صحنه را ندید و خطا گرفت. باید خطای مدافع حریف اعلام می‌شد که این اتفاق نیفتاد. با وجود اینکه کمبودهایی داریم، بازیکنان استقلال با جان و دل بازی کردند. شرایط امسال استقلال در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است، اما راهی جز مبارزه و جنگیدن نداریم.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا