اخبار روز

انتشار پشت صحنه «پوست شیر» در ۲ قسمت – بلادنیوز

  • انتشار پشت صحنه «پوست شیر» در ۲ قسمت – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، پشت‌صحنه سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی در دو روز پنجم و ششم مهرماه عرضه می‌شود.

    در سالروز انتشار نخستین قسمت سریال «پوست شیر»، پشت‌صحنه این مجموعه در قالب دو قسمت از پلتفرم فیلمنت عرضه خواهد شد.

    سریال «پوست شیر» سال گذشته در سه فصل عرضه شد.

    فصل جدید «پوست شیر» در راه است + فیلم

    در «پوست شیر» بازیگرانی همچون شهاب حسینی، هادی حجازی فر، پانته آ بهرام، ژیلا شاهی، مجتبی پیرزاده، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی و پردیس احمدیه ایفای نقش کرده‌اند.

    به گزارش بلادنیوز، چندی پیش جمشید محمودی کارگردان سریال در صفحه مجازی خود نوید این نکته را داد که چهارشنبه‌های «پوست شیر» ادامه دارد. ساخت اسپین‌آف «پوست شیر»، در دستور کار  قرار گرفت. (اسپین‌آف یعنی ممکن است جزئیات بیشتری از آن را روایت کند و یا روایتگر داستان متفاوتی باشد. اسپین‌آف‌ها معمولاً بر اساس کارهای بسیار موفق ساخته می‌شوند و گاه براساس شخصیت‌های فرعی آن داستان هستند.)

    فیلمنامه «پوست شیر» را جمشید محمودی به همراه رضا بهاروند نوشته‌اند که در نگارش اسپین‌آف آن نیز محمودی و بهاروند همکاری خواهند داشت.

    لازم به یادآوری است ساخت اسپین‌آف از روی یک سریال در سینمای ایران چیز جدید و تاز‌ه‌ای نیست. در تاریخ سریال‌سازی موارد انگشت شماری بوده که به صورت اسپین‌آف ساخته شده‌اند و اتفاقاً اکثر آنها با استقبال مواجه شدند.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا