اخبار روز

واکنش رئیسی به حکم زندان برای وزیرش – بلادنیوز

  • واکنش رئیسی به حکم زندان برای وزیرش – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در دیدار با مردم مازندران در مصلی ساری اظهار کرد: نباید جریان سوادگری و جنگل‌خواری و زمین‌خواری، کوه‌خواری، ساحل‌خواری باب شود. با قاطعیت باید جلوی افرادی که می‌خواهند به منابع و ذخایر ملی، جنگل‌ها و این داشته‌های طبیعی دست‌اندازی کنند و افرادی که تعدی و تجاوز می‌کنند باید دست‌شان قطع شود. باید دست زیاده‌خواهان را قطع کرد.

    بنابر گزارش ایرنا، وی گفت: امروز کشور تجربه یک عملیات بزرگ و اجماع‌ساز را دارد، عملیاتی به نام وعده صادق که با هماهنگی همه بخش‌ها انجام شد. این عملیات نشان داد که در هر بخشی که اجماع،‌ همکاری و هماهنگی همه نیروها وجود داشته باشد، کارهای بزرگی انجام می‌شود. امروز در کشور اجماع وجود دارد، اجماعِ مبارزه با فساد. پیام این اراده بسیار امیدوارکننده برای مردم و بسیار تهدیدکننده برای مفسدین است.

    منابع طبیعی باید حفظ شود و به دست سوداگران نیفتد

    رئیس جمهور ادامه داد: مراتع، جنگل‌ها و زمین‌های ارزشمند باید حفظ شوند و به دست سوداگران گرفتار نشود. هرجا که نعمت و امکانی داریم باید مراقبت کنیم که این فضا در اختیار افرادی باشد که صلاحیت دارند.

    وی افزود: نباید جریان سوادگری و جنگل‌خواری و زمین‌خواری، کوه‌خواری، ساحل‌خواری باب شود. با قاطعیت باید جلوی افرادی که می‌خواهند به منابع و ذخایر ملی، جنگل‌ها و این داشته‌های طبیعی دست‌اندازی کنند و افرادی که تعدی و تجاوز کنند باید دست‌شان قطع شود. باید دست زیاده‌خواهان را قطع کرد.

    وی بیان کرد: کشور ما داشته‌های بسیاری در ذخایر معدنی و مادی دارد. مازندران قطب کشاورزی، قطب صنعت، قطب گردشگری، قطب اقتصاد دریامحور است و با تلاش دانشجوان با دانش‌بنیان، این استان پیشتاز کشور است. در جای‌جای کشور تربیت‌شدگان مازندران ایفای نقش می‌کنند.

    رئیس جمهور افزود: مازندران ظرفیت زیادی دارد. در دور نخست سفر نیازهای استان را دیدیم و قرار شد اقداماتی انجام شود. از حسینی‌پور استاندار پیشین و همه مدیران و کارگران و کارمندان که برای رفع نیازهای استان نقش داشتند قدردانی می‌کنم.

    رئیسی افزود: در کنار برداشتن گام‌های بلند در صنعت و تولید، در دولت سیزدهم با هدف ایجاد اشتغال، ۳۹۵ کارخانه و کارگاه راکد به خط تولید برگشت و این موجب افزایش اشتغال شد که جای قدردانی دارد.

    اجازه زیاده خواهی به متجاوزان ثروت‌های ملی نمی دهیم

    رئیسی گفت: همچنان که اجازه نخواهیم داد در کشور عزیزمان کوچک‌ترین تعدی صورت بگیرد، نباید اجازه دهیم زیاده‌خواهان و متجاوزان به ثروت‌های کشور دست‌اندازی کنند. لذا همه بخش‌های انتظامی، قضایی و اداری در این قضیه اجماع دارند.

    وی بیان کرد: بررسی تاریخی نشان می‌دهد جوانان مازندرانی در عرصه‌های انقلاب اسلامی در خط مقدم دفاع از انقلاب، قرآن و ولایت هستند و دلیل این مدعا شهدای و جانبازان و ایثارگران عزیز مازندران هستند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا