اخبار روز

کامران نجف‌زاده: خبرنگاری برایم تمام شده است + عکس جدید – بلادنیوز

  • کامران نجف‌زاده: خبرنگاری برایم تمام شده است + عکس جدید – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از صبا، کامران نجف‌زاده خبرنگار و نویسنده از تولید یک برنامه اجتماعی گفتگومحور در شبکه نسیم خبر داد.

    کامران نجف زاده خبرنگار و نویسنده شب ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ در برنامه «کودک شو» ویژه سال تحویل شبکه نسیم در پاسخ به پرسش مجری درباره کارتون مورد علاقه دوران کودکی اش، عنوان کرد: بسیار کارتون «تن تن» را دوست داشتم و همچنان جاسوییچی ام «تن تن» است چرا که در وجود او یک حس خبرنگاری نهفته بود.

    او درباره خاطراتی از دوران خبرنگاری اش گفت: خیلی ماجراهای عجیب و غریبی در دوران ۲۶ ساله کاری بنده اتفاق افتاد و هنوز هم برایم عجیب است، ماجراهایی که در لیبی، سوریه، عراق، افغانستان و … رخ داد برایم بسی اضطراب داشت و در کنار هیجانش، لذتی خاص به همراه داشت.

    نجف زاده اذعان داشت: اکنون دوران خبرنگاری برایم تمام شده است و اگر به عقب برگردم نمی‌خواهم تجربه‌های مشابه داشته باشم و به نظرم به جامعه امید دادن مهم و با ارزش است.

    او درد پایان اظهار کرد: همانطور که گفتم خبرنگاری برایم تمام شده است. اگر خدا بخواهد در عرصه‌های دیگر در حال فعالیت هستم، همچنین به زودی با یک برنامه جذاب گفتگو محور اجتماعی که دارای ایده‌های نو است روی آنتن شبکه نسیم خواهیم آمد و امیدوارم از اینجا به بعد عرصه‌های جدید در پیش باشد و دنیاها و پنجره‌های جدیدی گشوده شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا