اخبار روز

نگاه رسانه عربستانی به شکست سوریه برابر ایران – بلادنیوز

  • نگاه رسانه عربستانی به شکست سوریه برابر ایران – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، روزنامه الریاضیه عربستان به دنبال شکست شب گذشته تیم ملی فوتبال سوریه برابر ایران در ضربات سرنوشت‌ساز پنالتی و حذف از جام ملت‌های آسیا 2023 نوشت: در این دوره جام ملت‌های آسیا ضربات پنالتی به تیم‌های عربی روی خوش نشان نداد. 

    برنامه مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023/ شنبه؛ ایران – ژاپن بدون طارمی

    در ادامه این مطلب الریاضیه آمده است: ضربات پنالتی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 سه تیم عربی را از این مسابقات حذف کرد. در این ضربات سرنوشت‌ساز تیم‌های ملی تاجیکستان، کره‌جنوبی و ایران با خوش‌شانسی به قیمت حذف تیم‌های عربی امارات، عربستان و سوریه به مرحله بعدی مسابقات راه یافتند.

    بر اساس اساس این گزارش؛ نخستین قربانی عربی ضربات پنالتی در جام ملت‌های آسیا 2023 تیم ملی فوتبال امارات بود که در دیدار برابر تاجیکستان با از دست رفتن ضربه کایو با مسابقات وداع کرد. سپس عربستان در همین ضربات با پنالتی‌های گل نشده سامی النجعی و عبدالرحمن غریب مغلوب کره‌جنوبی شد. سوریه هم با از دست رفتن ضربه پنالتی فهد یوسف باعث صعود ایران به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا شد. تیمی که پس از اخراج مهدی طارمی دو وقت اضافه 15 دقیقه‌ای را 10 نفره بازی کرد. از میان سه تیم راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 تاجیکستان و ایران هر 5 ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کردند، اما کره‌جنوبی 4 گل زد، زیرا نیازی به پنجمین ضربه‌اش در بازی با عربستان نداشت.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا