اخبار روز

آرش میراحمدی با حضور طنازان تلویزیون و سینما بدرقه شد + عکس – بلادنیوز

  • آرش میراحمدی با حضور طنازان تلویزیون و سینما بدرقه شد + عکس – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بلادنیوز، مراسم خاکسپاری «آرش میراحمدی» با حضور جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار شد.

    سعید آقاخانی و نادر سلیمانی در نمایی از بدرقه این هنرمند و طناز دیده می‌شوند. بازیگرانی که سال‌ها با هم کار کرده‌اند و حالا آمده‌اند همکار و دوست خود را به خانه ابدی مشایعت کنند.

    آقاخانی در این مراسم از فقدان حضور این طناز گفت. همچنین داریوش فرضیایی که با او چند کار را تجربه کرده و شهاب عباسی که «خنده بازار» را با نقش‌آفرینی ویژه آرش میراحمدی به تلویزیون آورد در این مراسم از هنرنمایی‌ها و جای خالی او گفتند.

    حمید لولایی، پژمان بازغی، نعیمه نظام‌دوست، امیر غفارمنش، سروش جمشیدی‌فر، سیروس میمنت، قربان نجفی، مجید شهریاری، خشایار راد، مهوش وقاری و بسیاری از هنرمندان دیگر سینما و تلویزیون در این مراسم حضور پیدا کردند.

    آرش میراحمدی متولد 4 تیرماه 1350 در فراشبند استان فارس و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود که علاوه بر بازیگری، کار نویسندگی و کارگردانی هم انجام می‌داد.

    آرش میراحمدی در نقش ابومهدی + فیلم

    «بی‌بی چلچله»، «نوروز 72»، «نیمه پنهان»، «خنده بازار»، «بیمار استاندارد»، «کلبه عمو پورنگ»، «بچه محل» و… از جمله کارهای زنده یاد میراحمدی در سینما و تلویزیون است.

    او سه‌شنبه 28 شهریورماه در بیمارستان بر اثر بیماری سرطان درگذشت.

    وی که با بیماری سرطان پانکراس مبارزه می‌کرد، در پی یک عارضه جدی کبدی در بیمارستان فیروزگر بستری و مورد عمل جراحی قرار گرفته بود و مدتی در آی‌سی‌یو بستری بود.

    مراسم ترحیم این بازیگر روز شنبه (یکم مهرماه) از ساعت 16 الی 17:30 در مسجد حجت ابن الحسن (عج) واقع در خیابان سهروردی شمالی برگزار می‌شود.

    تصاویری از مراسم خاکسپاری آرش میراحمدی در ادامه می‌بینید:

    انتهای پیام/؛

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا