اخبار روز

علم الهدی: هرچه بیشتر جلو می‌رویم، اقتدار نظام نیز بیشتر ملموس می‌شود – بلادنیوز

  • علم الهدی: هرچه بیشتر جلو می‌رویم، اقتدار نظام نیز بیشتر ملموس می‌شود – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از انتخاب، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: مردم خودشان به راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌آیند و این موضوع بعد از ۴۵ سال به‌ عنوان هویت اعتقادی و باور قلبی زندگی مردم مطرح است که پای‌ کار آن هستند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه مشهد، وی روز پنجشنبه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان رضوی افزود: آنچه اهمیت مضاعف دارد، ویژه‌ برنامه‌هایی است که در دهه فجر برگزار می‌شود تا همه‌ چیز برخاسته از ظرفیت‎های عمومی و به میزبانی خود مردم باشد.

    وی ادامه داد: هرچه بیشتر جلو می‌رویم، اقتدار نظام نیز بیشتر ملموس می‌شود و به‌تبع آن، وحشت و توطئه‎ افکنی دشمن علیه این مکتب نیز شدت می‌گیرد. امروزه ملت‎های دنیا هر آنچه در منطقه در حال رخ‎دادن است و گروه‎های مقاومت انجام می‌دهند، آن را منشعب و منبعث از انقلاب اسلامی می‌بینند.

    نماینده ولی فقیه در خراسان ضوی اظهار کرد: اگر هم این‌طور نباشد، حداقل آنها را نمادهای صادق اسلام می‌بینند. همان‌طور که در جریان جنگ غزه، همه ملت‌های دنیا این عزیزان را به چشم یک ملت قهرمان دیدند، رژیم صهیونیستی به منفورترین جریان جهانی تبدیل شد و به‌تبع آن، آمار تهیه قرآن کریم، مطالعه مبانی دین اسلام و گرویدن به آن سرعت گرفته است.

    وی گفت: این توسعه عظیم اسلام‎گرایی در جهان، موج فراگیری است که نظام را در نقطه هدف استکبار جهانی قرار می‌دهد زیرا همه می‌دانند که همه‌چیز از آغاز این خط‌مشی فکری در ایران آغاز شد.

    علم الهدی تاکید کرد: نظام سلطه امروزه همه قدرت خود را بسیج کرده تا به هر طریقی که ممکن است، به این نظام آسیب بزند. در مقابل این هجمه فراگیر جهانی هم فراتر از هر قدرت تسلیحاتی، دانش نظامی و برتری بازدارنده دفاعی، حضور مردم در میدان است که دشمن را مرعوب و از تهاجم منصرف می‌کند.

    وی افزود: به هر حال، آنها هرچه باشند، حریف ۸۰ میلیون ملت منسجم و متحد نمی‌شوند و در این شرایط است که تاکید داریم در هر حوزه که برنامه ای دارید، متمرکز بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی باشید.

    نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تقارن ماه رجب با ایام‌الله دهه فجر یکی از موضوعاتی است که باید از ظرفیت آن استفاده کرد. باور این مردم مقارن با علاقه قلبی به مقدسات است. ملت دلداده اهل‌بیت (ع) است. دهه فجری که بین ولادت امیرالمؤمنین (ع) و بعثت رسول اکرم (ص) قرار گرفته، از این حیث رنگ و بوی معنوی مضاعف دارد و باید رویکرد جشن و شادی بر همه لحظات آن حاکم باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا