اخبار روز

پیدا شدن جنازه مرد جوان روی دیوار کنار متروی زین‌الدین توسط رفتگر شهرداری در تهران + تصاویر – بلادنیوز

  • پیدا شدن جنازه مرد جوان روی دیوار کنار متروی زین‌الدین توسط رفتگر شهرداری در تهران + تصاویر – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوز با کشف جسد مرد جوانی در بزرگراه صیاد شیرازی جنب متروی شهید زین‌الدین، یک سناریوی جنایی مقابل تیم تحقیق قرار گرفت.

    ساعت ۱۲ ظهر امروز یکشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه، یکی از رفتگران شهرداری تهران با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و هراسان به اپراتور گفت: هنگام کار کردن در بزرگراه صیاد شیرازی جنب مترو شهید زین‌الدین بودم که جسد مرد جوانی را به صورت نشسته روی دیوار سیمانی بزرگراه مشاهده کردم لطفا با اعزام نیرو به اینجا کمک کنید.

    12

    با اعلام این خبر، ماموارن کلانتری ۱۰۲ پاسداران، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم تشخیص هویت به همراه قاضی امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه دهم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

    تیم بررسی‌ صحنه جرم در محل حادثه با جسد حدود ۳۰ ساله‌ای مواجه شدند که یک پلاستیک روی سرش کشیده شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت، مرد جوان قبل از مرگش مقدار زیادی قرص مصرف کرده است که همین موضوع فرضیه خودکشی را پررنگ کرد.

    13

    تحقیقات ابتدایی قاضی جنایی نشان می‌داد، احتمالا متوفی ابتدا قرص مصرف کرده و سپس با کشیدن پلاستیک روی سرش روی بلوک سیمانی توبان صیاد شیرازی نشسته و اقدام به خودکشی کرده است؛ در ادامه نیز مأموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی اقدام به انگشت‌نگاری روی جسد کردند و کارآگاهان اقدامات اطلاعاتی را درباره انگیزه مرد جوان کلید زدند.

    با دستور قاضی امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه دهم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر و تشخیص هویت به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا