اخبار روز

هلاکت ۲۲ نظامی صهیونیست از فاصله صفر – بلادنیوز

  • هلاکت ۲۲ نظامی صهیونیست از فاصله صفر – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری بلادنیوز به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که مجاهدان این گردان‌ها طی هفته گذشته موفق به انهدام کلی و جزئی 42 خودروی زرهی اشغالگران اسرائیلی شده و 22 نظامی اسرائیلی را هم از فاصله صفر به هلاکت رساندند و ده‌ها نظامی دیگر را در 52 عملیات مختلف کشته یا مجروح کردند.

    ابوعبیده اظهار داشت که مبارزان قسام در این عملیات‌ها نیروهای اشغالگر را با راکت، بمب‌های ضدنفر و ضداستحکامات، تیربار و اسلحه تک‌تیراندازی “الغول” هدف قرار داده و یک خانه را هم منفجر کردند.

    وی افزود: مجاهدان قسام دهانه 4 تونل و یک میدان مین را پس از نزدیک شدن نیروهای اشغالگر اسرائیلی منفجر کردند و یک موشک زمین به هوا به سمت بالگردی اسرائیلی در آسمان نوار غزه شلیک کردند.

    مجاهدان قسام همچنین یک پهباد هرمس 900 را سرنگون کرده و یک پهپاد از نوع Skylark و دو کوادکوپتر را هم تحت کنترل خود گرفتند.

    ابوعبیده افزود: مجاهدان قسام مقرهای فرماندهی، نیروها و ادوات جنگی دشمن را هم در محورهای مختلف نبرد در نوار غزه با راکت‌های کم‌برد و خمپاره در هم کوبیده و تل‌آویو را هم هدف حمله موشکی گسترده قرار دادند.

    حمله پهپادی به پایگاه رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی
    حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنین و شهادت 6 جوان فلسطینی/ هلاکت و زخمی شدن 4 نظامی اسرائیلی

    انتهای پیام/؛

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا