اخبار روز

تحلیل ولایتی از پشت‌صحنه حمله تروریستی در روسیه – بلادنیوز

  • تحلیل ولایتی از پشت‌صحنه حمله تروریستی در روسیه – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، در پی حادثه تأسف‌بار تروریستی در مسکو و جان باختن و مجروح شدن تعداد زیادی از شهروندان این کشور، دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی، ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، به ملت و دولت این کشور تسلیت گفت.

    متن پیام به این شرح است:

    وقوع حادثه تروریستی در شهر مسکو و جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی بی‌گناه از شهروندان‌ آن کشور موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

    دستان جنایتکار رژیم‌های سلطه‌جو، سفاک و آدم‌کش که در رأس آنها آمریکا می‌باشد داعش را به‌عنوان یک گروه وحشی و بی‌دین را که به‌اقرار مسئولین تصمیم‌گیر واشنگتن دست‌ساخته حکومت آمریکا می‌باشد، ابزار اعمال زور و سلطه قرار داده‌اند و در هر نقطه از جهان و با هر بهانه‌ای انواع جنایت‌های بی‌سابقه را انجام می‌دهند که با دستور آمریکا بتوانند مقاصد خود را به‌هرقیمتی پیش ببرند.

    این نوع اقدامات، برای اولین بار در مقابله با نهضت بیداری اسلامی و شکل‌گیری جبهه مقاومت در غرب آسیا در عراق و سوریه با به‌کارگیری عده‌ای از افراد بدنام که سابقه آنها نشان می‌دهد که به هیچ اصلی از اصول انسانی و الهی پایبند نیستند تحت نام اسلام، جنایاتی هولناک مرتکب شده‌اند که هر انسان آزاده‌ای را متأثر و نگران می‌کند.

    این نقشه شیطانی برای اهداف چندمنظوره طراحی شده است؛ اولاً موجب بدنامی مسلمانان و هتک حرمت مقدسات اسلامی می‌شود و گروهی که ادعای اسلام انقلابی دارند این‌چنین بی‌رحم و سفاک هستند که به‌هر بهانه‌ای دست به جنایتی می‌زنند که ساده‌ترین آنها آدم‌کشی است.

    دوم جبهه مقاومت که به سرداری شهیدان سپهد سلیمانی و ابومهدی مهندس در عراق و سوریه توانستند داعش را شکست دهند. سوم اینکه باقی‌مانده شکست‌خوردگان داعش که بین 6000 تا 9000 نفر هستند تحت حمایت آمریکا در شرق فرات در سوریه حضور دارند و به‌پیش‌بینی کارشناسان سیاست آمریکا، پادوهای صهیونیست‌ها و انگلیس‌اند که ایادی آمریکایی‌ها از این مجموعه نه‌فقط علیه مسلمانان و جبهه مقاومت استفاده می‌کنند بلکه اقدام اخیر آنها در روسیه نشان می‌دهد که از این ابزار شیطانی در پیشبرد اهداف خود برای دستیابی به اهداف دیگر نیز سود می‌برند.

    این جنایات این بار در روسیه انجام شد که در تناقض کامل با اهداف اولیه‌ای که گروه جنایتکار داعش اعلام کرده است، می‌باشد، نتیجه این که امروز آمریکایی‌ها شاهد هستند که دوران زورگویی آنها به اتمام رسیده است و لذا دست به اقدامات مذبوحانه‌ای نظیر آنچه طی روزهای اخیر در مسکو انجام داده‌اند می‌زنند.

    در حقیقت این اقدامات آمریکا و متحدانشان تکرار تاریخ در نیمه دوم قرن نوزدهم صلح مسلح و دهه اول قرن بیستم جنگ جهانی اول و دهه سوم قرن بیستم جنگ جهانی دوم می‌باشد و لذا از گروه بدنامی چون داعش در جهت ایجاد اختلال در مقدمات شکل‌دهی نظام جدید جهانی برای خروج از حلقه معیوبی که توسط غربی‌ها طی قرون گذشته به‌خصوص پس از انقلاب صنعتی شکل گرفته بود ایجاد مشکل نمایند و مانع به وجود آمدن اقداماتی چون تشکیل قطب‌های مستقل در دنیا و ایجاد سازمان‌های بین‌المللی چون شانگهای و بریکس اختلال ایجاد نمایند و چون روسیه یکی از ارکان تحولات مثبت می‌باشد بدون هیچ توجیه منطقی توسط عده‌ای از اوباش مزدور، با پرچم اسلام یک کار اهریمنی ضد مسلمانان استفاده کنند و سیستم حکومتی روسیه را ناکارآمد جلوه دهند.

    دشمنان صلح و امنیت منطقه و جهان و در رأس آنان آمریکا و اسرائیل که امروز در غزه و فلسطین ظالمانه‌ترین جنایات را در برابر چشم جهانیان با کشتار هزاران مرد و زن و کودک و پیر و جوان بی‌گناه انجام داده‌اند، با حفظ و پرورش تعداد زیادی از نیروهای داعش و بهره‌مندی از آنان به‌عنوان ابزار دست، این‌گونه رویدادهای خون‌بار را در هر نقطه‌ای که بخواهند رقم می‌زنند و لذا در این جنایت، مسئول اصلی و پاسخگوی به افکار عمومی آمریکا و هم پیمانان آن خواهد بود.

    آمریکایی‌ها بدانند که با حمایت از رژیم صهیونیستی در قتل‌عام مردم بی‌دفاع فلسطین و تخریب اوکراین و قتل‌عام اخیر در روسیه مشکل آنها حل نمی‌شود بلکه پیچیده‌تر می‌گردد و افکار عمومی جهان را علیه خود برمی‌انگیزند و قطعاً آمریکا هر روز در نتیجه همین سیاست‌های شیطانی ضعیف‌تر می‌شود.

    مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکوم‌کردن این جنایت خون‌بار مراتب تأثر و همدردی عمیق خود را با آقای پوتین، دولت و مردم روسیه اعلام می‌دارد و تنها راه پیروزی و عزتمندی ملت‌های آگاه و بیدار را هوشیاری، اعتمادبه‌نفس و باور به وعده‌های الهی، صبر، تقوا و ایمان به خدا در مسیر مبارزه با مستکبران و جنایتکاران می‌داند تا ضامن استقلال، آزادی و پیشرفت روزافزون کشورها باشند و با اتحاد و همدلی پایان اشغالگری آمریکا در منطقه را رقم بزنند.

    انتهای پیام/+

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا