اخبار روز

فرار “شهمیری” تأیید شد/ او از غفلت مأموران زمان درمان در مرکز درمانی استفاده کرد – بلادنیوز

  • فرار “شهمیری” تأیید شد/ او از غفلت مأموران زمان درمان در مرکز درمانی استفاده کرد – بلادنیوز

    – اخبار اجتماعی –

    به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بلادنیوز، سازمان زندان‌ها با انتشار اطلاعیه‌ای فرار یک زندانی محکوم مالی با عنوان “شهمیری” را تأیید کرد.

    سازمان زندان‌ها اعلام کرد: زندانی شهمیری، براساس دستور پزشک به مراکز درمانی خارج از زندان اعزام شد و با استفاده از غفلت مأموران همراه، موفق به فرار شده است. مأموران متخلف نیز به دلیل اهمال در انجام وظیفه تحت پیگرد قانونی و در بازداشت به سر می‌برند.”

    در این اطلاعیه همچنین تأکید شده است که رسانه‌های معاند با انتشار اخبار کذب درباره علیرضا شهمیری، قصد تحریف و بر هم زدن افکار عمومی را دارند.

    جزئیات فرار ‌3 زندانی در دهدشت

    به گزارش بلادنیوز، شهمیری، متهم پرونده مالی است که رسانه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین در یک داستان‌سرایی اعلام کردند که شهمیری طی یک برنامه تعیین شده و با هماهنگی با یکی از مسئولان زندان اوین موفق به فرار شده است.

    گفته می‌شود؛ علیرضا شهمیری روز دوشنبه 6 شهریور 1402 برای مداوای دندان به دندان‌پزشکی اعزام می‌شود و با فریب مأمور همراهش موفق به فرار می‌شود.

    او از متهمان اقتصادی است که سال 1392 به ‌اتهام اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادی از طریق قاچاق ارز بازداشت شد. او همچنین به پرداخت 500 میلیارد تومان جریمه نقدی هم محکوم شده بود.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا