اخبار روز

یارانه بهمن دهک های چهارم تا نهم واریز شد – بلادنیوز

  • یارانه بهمن دهک های چهارم تا نهم واریز شد – بلادنیوز

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها طی اطلاعیه ای اعلام کرد:

    یارانه کمک معیشتی مرحله 156 مربوط به بهمن ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز دوشنبه 30 بهمن ماه قابل برداشت است.

    پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال جاری ، یارانه مرحله 156 بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، به حساب سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم کل کشور واریز و از ساعت 24 روز دوشنبه 30 بهمن ماه قابل برداشت است.

    بر همین اساس، در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ 300 هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

    کالابرگ الکترونیکی
    چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.

    کسر اقساط تسهیلات اربعین و وام کرونایی
    در صورتیکه سرپرستان خانوار پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه 10 میلیون ریالی دوم کرونا اقدام نموده‌اند، باقی مانده اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد.
    همچنین سرپرستان خانواری که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) را دریافت نموده اند اقساط این تسهیلات به نسبت بعد خانوار از حساب ایشان کسر خواهد شد.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا