اخبار روز

طالبان: داعش نیروی جنگ روانی اسرائیل در نبرد غزه است – بلادنیوز

  • طالبان: داعش نیروی جنگ روانی اسرائیل در نبرد غزه است – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری بلادنیوز، «المرصاد» رسانه نزدیک به طالبان در مطلبی نوشت در  7 اکتبر 2023 پس از عملیات موفقیت‌آمیز حماس، رژیم اشغالگر اسرائیل کشتار غیرنظامیان در فلسطین را آغاز کرد، غاصبان اسرائیلی از آغاز جنگ تاکنون، یعنی در مدت تقریبی 110 روز 25200 فلسطینی را کشته و بیش از 60 هزار نفر را مجروح کرده‌اند.

    در این مطلب آمده است: اشغال غیرقانونی و ناجائز فلسطین از سوی اسرائیل علاوه بر نقض تمام قوانین جهان چنان ادامه دارد که غرب، ظاهراً مدافع حقوق بشر، کاملاً در حال حمایت از اسرائیل است و کمک‌های کشورهای مسلمانان تنها بر محکومیت موقوف است، همه مسلمانان از فاجعه غزه غمگین هستند و از چشمان‌شان خون می‌آید اما این جنگ جاری علیه مسلمانان فلسطین برای خوارج(داعش) مهم‌تر از یک سوژه تبلیغاتی نیست.

    نوشتار می‌افزاید: در آغاز حمله موفقیت‌آمیز حماس به اسرائیل، تمام دستگاه تبلیغاتی رسمی خوارج سکوت کرده بودند اما به اصطلاح، مناصرین‌شان نقش واحد جنگ روانی اسرائیل را بر عهده گرفته و فتواهای ارتداد حماس را بالا و پایین می‌برند تا این کارنامه بزرگ مجاهدین فلسطینی را زیر خاک کنند.

    المرصاد اضافه کرد: با گذشت یک هفته از آغاز جنایات اسرائیل در غزه، رسانه‌های رسمی خوارج همچنان سکوت کرده و نامی از غزه به دهان نیاورد اما پس از یک هفته ابزارهای رسمی تبلیغاتی خوارج به این نتیجه رسیدند که می‌توانند از این جنگ به نفع خود استفاده کافی داشته باشند، پس از مدتی تمام صفحات تبلیغاتی خوارج مملو از پوسترها و نوشته‌هایی در مورد کمک به مسلمانان غزه و جهاد علیه اسرائیل شد.

    این رسانه نزدیک به طالبان تصریح کرد: استفاده تبلیغاتی خوارج از فاجعه غزه هنوز در اوج خود قرار دارد، خوارج با نوشته‌ها و تبلیغات خود، خود را مدافع اصلی مسلمانان غزه جلوه می‌دهند، نکته شگفت‌انگیز این است که:

    در ادامه مطلب تصریح شد: خوارج در حالی خود را به عنوان محافظین واقعی مسلمانان غزه و فلسطین تبارز می‌دهند که بر اساس منهج خودشان غیر از چند نفر انگشت‌شمار کسی در غزه مسلمان نیست، چه زمانی مسلمانی بر اساس عقیده خوارج در غزه وجود داشت؟ همه مردم فلسطین یا طرفدار حزب الفتح هستند یا حماس و یا سایر گروه‌های فعال سیاسی و جهادی، از نظر خوارج همه این احزاب کافر هستند، پیروان آن‌ها از اسلام خارج شده‌اند و هر کسی آن‌ها را کافر نخواند خودش نیز کافر است!

    المرصاد اضافه کرد: همه ساکنان فلسطین بر اساس این عقاید خوارج و تکفیر مستمرشان (نعوذ بالله) از اسلام خارج شده‌اند، پس وقتی که مسلمان دیگری در فلسطین به جز عده‌ای محدود وجود نداشته باشد که آنها نیز هم‌فکر و دوستان خوارج هستند، خوارج چگونه مدعی حمایت و کمک مسلمانان هستند؟ اگر بالفرض مدعی هستند که مسلمانان غزه را تکفیر نمی‌کنند، پس چرا آنها نقش سربازان نظامی و تبلیغاتی اسرائیل را بر عهده گرفته‌اند که مبارزان آزادی فلسطین را تکفیر می‌کنند و کشتن آنها را در اولویت قرار می‌دهند؟ اگر روش خوارج و کمپین جاری آن‌ها را جلو‌ بگذاریم، هویدا می‌گردد که آن‌ها فقط از دردها و رنج‌های مسلمانان برای اهداف تبلیغاتی استفاده می‌کنند، دیگر غم زندگی‌شان را ندارند و کشتن آنها را از کفار برای خود بهتر می‌دانند.

    داعش خراسان؛ پیمانکار جدید پروژه‌های تل‌آویو
    طالبان: داعش دشمن مشترک ایران و افغانستان است

    انتهای پیام/.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا