اخبار روز

سامانه بارشی فردا وارد کشور می‌شود/ هشدار بارش‌های سنگین در ۶ استان – بلادنیوز

  • سامانه بارشی فردا وارد کشور می‌شود/ هشدار بارش‌های سنگین در ۶ استان – بلادنیوز

    – اخبار اقتصادی –

    صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بلادنیوز، با اشاره به اینکه سامانه بارشی امروز در شمال غرب، نوار شمالی و زاگرس مرکزی فعال است اظهار کرد: فردا سامانه بارشی در استان‌های زنجان، کردستان و ارتفاعات تهران و البرز و به صورت خفیف در مناطق ساحلی فعال خواهد بود. همچنین در خراسان رضوی انتظار بارش داریم.

    وی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور ادامه داد: برای فردا در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، شمال فارس، غرب اصفهان و شرق لرستان بارش‌های شدید پیش‌بینی شده است. برای این استان‌ها تا ساعاتی دیگر هشدار سطح نارنجی صادر خواهیم کرد.

    رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز جمعه در استان‌های خراسان رضوی، سمنان، یزد، خراسان جنوبی‌، کردستان ایلام نیمه شمالی بوشهر و مناطق مرکزی بارش خواهیم داشت گفت: شنبه هفته آینده بارش‌ها گسترده‌تر شده و در نیمه غربی کشور یعنی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران،‌ گیلان و خراسان شمالی بارش برف و باران خواهیم داشت.

    ضیائیان در رابطه با بارش‌های استان تهران نیز گفت: فردا پنجشنبه بارش‌ها نسبت به امروز کمتر است. از اواخر وقت جمعه مجددا بارش‌ها در پایتخت آغاز شده و پیش‌بینی می‌کنیم روز شنبه بارش‌های خوبی در تهران داشته باشیم.

    وی از پدیده وزش باید شدید در استان‌های مرکز کشور طی روز آینده خبر داد و گفت: هفته آینده در اکثر مناطق کشور دما 3 تا 7 درجه کاهش می‌یابد که هفته نسبتا سردی نسبت به هفته گذشته خواهیم داشت.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا