اخبار روز

شوک به پرسپولیس / یاسین سلمانی دربی و بازی با النصر را از دست داد – بلادنیوز

  • شوک به پرسپولیس / یاسین سلمانی دربی و بازی با النصر را از دست داد – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از همشهری، بر طبق اخبار های منتشر شده  یاسین سلمانی در دو بازی حساس تیمش مقابل استقلال و النصر غایب خواهد بود.

     یاسین سلمانی به‌عنوان جدیدترین عضو تیم پرسپولیس اما از این مجموعه تنها عضو ثابت در تیم المپیک یا امید هم هست. اتفاقاً سلمانی کاپیتان امیدها و یکی از بازیکنان اصلی و عناصر مهم تیم عنایتی به حساب می‌آید و در بازی‌های دوستانه و تورنمنت‌ها باید همراه تیم امید باشد.

    پرسپولیس

    بازی‌های آسیایی هانگژو از مدتی بعد شروع خواهد شد و یاسین سلمانی هم حتماً یکی از مسافران این رقابت‌هاست. مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی معمولاً مثل هر دوره قبل از افتتاحیه و قبل از سایر رقابت‌ها آغاز خواهد شد. طبق برنامه، مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی هانگژو از ۲۸ شهریورماه یعنی کمتر از سه هفته دیگر آغاز خواهد شد.

    در این روز تیم امید ایران باید با عربستان بازی کند. جالب اینکه در همین روز پرسپولیس با النصر عربستان در اولین هفته از لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد کرد. این یعنی که یاسین سلمانی هزاران کیلومتر دور از تیم باشگاهی‌اش مقابل عربستانی‌ها قرار خواهد گرفت اما بازی مهم و حساس پرسپولیس با النصر را از همین حالا از دست داده است.

    طبق برنامه تیم امید ایران در روزهای ۳۰ شهریورماه و ۲ مهرماه به ترتیب مقابل تیم‌های ویتنام و مغولستان قرار خواهد گرفت. با این حساب اگر دربی هفته پنجم مقابل استقلال در حوالی این دو مسابقه برگزار شود سلمانی شانس حضور در اولین دربی‌اش را هم از دست خواهد داد مگر اینکه این بازی به خاطر ملی‌پوشان متعدد استقلال در تیم امید عقب بیفتد.

    بازی‌های فوتبال هانگژو تا ۱۵ مهرماه طول می‌کشد و اگر تیم ایران به مراحل پایانی راه یابد سلمانی بازی هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل که در تاریخ ۱۰ مهرماه در دوحه برگزار می‌شود را هم از دست خواهد داد. اگر تیم ایران فینالیست شود احتمالاً او اولین بازی لیگ برتری تیمش بعد از بازگشت از چین را هم از دست خواهد داد.

    دیروز شایعه شده بود یحیی گل‌محمدی مخالف همراهی او با تیم امید است اما بعید است این مخالفت را رسماً اعلام کند و چاره‌ای جز موافقت با حضور کاپیتان تیم امید در بازی‌های آسیایی نخواهد داشت.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا