اخبار روز

اشکالات زیاد داور دیدار ملوان – استقلال با وجود عملکرد خوب – بلادنیوز

  • اشکالات زیاد داور دیدار ملوان – استقلال با وجود عملکرد خوب – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    حسین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری بلادنیوز، درباره قضاوت علی اصغر مومنی در دیدار تیم‌های ملوان و استقلال اظهار داشت: عملکرد داوری در مجموع خوب و قابل قبول بود. تصمیمات مهم و تأثیرگذار هم پیش نیامد، اما اشکالات زیادی وجود داشت. 3 بار این اتفاق رخ داد که بازیکنان استقلال توپ را به اوت زدند، اما خودشان با تصمیم داور اقدام به پرتاب کردند. شاید اینها تصمیمات مهمی نباشد، اما زمانی که تکرار می‌شود، باعث اعتراض بازیکن و مربی حریف می‌شود.

    جدول لیگ برتر فوتبال

    وی افزود: در بار دوم که این اتفاق رخ داد، بازیکن ملوان اعتراض کرد و داور هم به او کارت زرد نشان داد، آن هم در حالی که داور باعث این اخطار شده بود. در واقع چنین اتفاقاتی باعث ایجاد فشار روی داور می‌شود.

    عسگری گفت: بازیکنان دو تیم در ضربات آزاد و کرنر همدیگر را بغل می‌کردند و مانع از حرکت یکدیگر می‌شدند و داور نیز به این صحنه‌ها بی‌توجه بود. او شانس آورد که این صحنه‌ها منجر به پنالتی نشد، چون همان طور که گفتم، فشار روی داور را زیاد می‌کرد. در واقع او باید به اعضای دو تیم در چنین صحنه‌هایی تذکر و حتی اخطار می‌داد تا کار به گرفتن پنالتی نکشد.

    کارشناس داوری عنوان کرد: مومنی داور بی‌تجربه‌ای نیست و چندین سال است که قضاوت می‌کند. مسئله مهم این است که داوران ما استانداردهای قضاوت را رعایت نمی‌کنند. بازیکنان هم به این نوع داوری عادت می‌کنند و در مسابقات بین‌المللی با مشکل مواجه می‌شوند. اینها وظیفه کمیته داوران است که خواستار قضاوت استاندارد از داوران باشد.

    یک امتیاز استقلال در خانه ملوان با گلزنی تازه وارد ازبکستانی + فیلم

     

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا