اخبار روز

وزیر اطلاعات: رژیم صهیونیستی ‌منتظر سیلی‌ محکم‌تر باشد – بلادنیوز

  • وزیر اطلاعات: رژیم صهیونیستی ‌منتظر سیلی‌ محکم‌تر باشد – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از تسنیم،  حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب ‌در جلسه شورای تامین استان اردبیل، هفته فراجا را به تمام نیروهای انتظامی که شجاعانه در خط مقدم برای برقراری امنیت، عزت و حفظ هویت ملی تلاش می‌کنند، تبریک گفت و اظهار داشت: ما بخش قابل توجهی از تمدن ایرانی ـ اسلامی مان را در این استان می‌بینیم و تاریخ مملو است از مجاهدت‌ها و شهدایی که این سرزمین برای برقراری تمامیت ایران و پایداری اسلام و تشیع تقدیم کرده است.

    وی با اشاره به نقش استان اردبیل در تقدیم بیش از 3 هزار شهید به انقلاب اسلامی افزود: طبعاً این استان خاطرات ارزنده و ماندگاری در تاریخ کشور ما آفریده و این نقش را ادامه خواهد داد.

    وزیر اطلاعات با تبریک عملیات افتخار آفرین، بزرگ، اثر گذار و تغییر دهنده راهبردهای جهانیِ توسط ملت و جوانان فلسیطنی، تصریح کرد: امروز ما شاهد یکی دیگر از پیروزی‌های بزرگ جهان اسلام، مقاومت و اثرگذاری نفس قدسی امام راحل رضوان الله تعالی علیه در منطقه هستیم.

    خطیب عملیات طوفان الاقصی را شکستی بزرگ، بی سابقه و ویرانگر برای راهبرد همه کسانی دانست که ظلم، استکبار، استعمار گری، نژاد پرستی و اشغالگری را در دنیا دنبال می‌کنند و ادامه داد: طوفان الاقصی عملیاتی بود که، نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه دنیا را به شوک برد و برای آن‌ها غافل گیرانه بود.

    وی ادامه داد: عمق این پیروزی، حجم، دامنه و گستردگی و عظمت آن رعب و ترسی را در دل دشمنان آفریده و قدرت کوبنده‌ای را بروز داده که سال‌ها آثارش باقی خواهد ماند. دشمن بداند که آنچه را که به نام قدرت، گنبد آهنین، ناتو و به نام اتحادهای پوشالی به عنوان اقتدار و قدرت تعریف کرده است به لطف خدای تبارک و تعالی، ملت فلسطین بر آن‌ها فایق خواهند آمد.

    وزیر اطلاعات این پیروزی را فتح الفتوح عنوان کرد و گفت: محاسبه‌های غلط همواره موجب شکست‌های بزرگ و تغییر قواعد بازی و تحول در راهبردها خواهد بود و این عملیات یک طراحی هوشمندانه‌ای است که موفقیت و توانمندی جوانان و انسان‌های با اراده را نشان داد.

    خطیب خاطر نشان کرد: این نفوذ در عمق رژیم مدعی که خودش را در قیاس با قدرت‌های منطقه‌ای نمی‌دید بلکه در سطح جهانی تعریف می‌کرد، شکستی اثر گذار، تاریخی و ماندگار است که به این زودی‌ها نخواهند توانست به تعبیر رهبر عزیزمان آنرا ترمیم کنند.

    وزیر اطلاعات افزود: رژیم صهیونیستی که خود را با طرح‌هایی مثل عادی سازی روابط با کشورها مشغول کرده بود و با افراط گری ها، مردم فلسطین و جوانان را به استیصال می‌کشاند، امروز با واکنش موثر، عمیق و راهبردی آن‌ها شاهد فرو ریزی تمام دیوارهای حائل، امنیتی، نظامی و اطلاعاتی و اقتصادی رژیم اش است.

    خطیب با اشاره به تعبیر سید حسن نصراالله از رژیم صهیونیستی به عنوان خانه عنکبوت گفت: رژیمی که تلاش کرد با زدن سوریه، با ترور در ایران و خرابکاری تهدیدات را به خارج از مرزهای خود هدایت کند، امروز شاهد فروریزی است. دشمن بداند همچنانکه رهبر فرزانه و حکیم مان فرمودند هر جنایتی که این‌ها انجام بدهند، پاسخ، واکنش و سیلی محکم‌تری را از مردم فلسطین شاهد خواهند بود.

    وی با اشاره به اعلام نظرسنجی‌ها مبنی بر اینکه افکار عمومی دنیا و آمریکا مدافع فلسیطنی‌هاست، گفت: افکار عمومی را می‌توان فریب داد، اما نمی‌توان برای همیشه حق خواهی انسان‌ها را از بین برد.

    خطیب در ادامه با اشاره به تلاش دولت برای خدمت به مردم، گفت: امروز کاهش تورم، افزایش نرخ رشد اقتصادی، افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری را در کشور شاهد هستیم.

    وزیر اطلاعات اعلام کرد: یکی دیگر از پیشرفت‌ها و بزرگ اقدامات اثر گذار و مهم، ارسال ماهواره نور به مدار 450 کیومتری با ماهواره بر ایرانی توسط هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع بود.

    وی افزود: در اغتشاشات با هم افزایی، مشارکت، همراهی و اجرای عملی جهاد تبیین تمام دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی توفیق بزرگی را به دست آورد و شکست دیگری را بر دشمنان تحمیل کرد و توانست جلوی اقدام دیوانه وار دشمنان در ایجاد فضای ناامنی، تروریستی و کشتار مردم با بمب گذاری‌ها و قاچاق سلاح را بگیرد.

    در پایان جلسه از زحمات مدیر کل سابق اطلاعات استان اردبیل تقدیر و مدیر کل جدید معرفی شد.

    وزیر اطلاعات در این سفر با آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل نیز دیدار کرد.

    در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان گفت وزارت اطلاعات و خادمان این مجموعه در مقابل دشمنان خارجی بسیار قوی عمل کردند و توانسته اند دسیسه‌ها و توطئه‌های متعدد آن‌ها را خنثی کنند.

    آیت الله عاملی افزود: وزارت اطلاعات باید در مقابل فساد اداری و دست اندازان به بیت المال هم با اقتدار عمل کند تا وثوق مردم به نظام که بزرگترین ثروت نظام اسلامی هست آسیبی نبیند.

    وزیر اطلاعات هم در این دیدار گفت: دشمن با تحمیل تحریم‌ها می خواست پشتوانه مردمی نظام را هدف قرار دهد، اما صبر و بردباری مردم در کنار تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات مردم و کنترل تورم باعث شد نه تنها خللی در راه توسعه و پیشرفت ایران و سر افرازی نظام و استواری مردم ایجاد نشود بلکه خود دشمن با شکست مفتضحانه نتیجه راه غلط خود را دید و سیلی سنگینی هم از مقاومت مردم خورد.

    وی در ادامه گفت حفظ سرمایه اجتماعی هدف اصلی و مهمی است که با تلاش مسئولان و همراهی مردم بدست می‌آید، و وزارت اطلاعات هم تمام تلاش خود را در راه حفظ این سرمایه اجتماعی به کار میگیرد.

    حجت الاسلام و المسلمین خطیب گفت: دغدغه‌های نماینده ولی فقیه در استان برای توسعه منطقه و رفع مشکلات مردم ستودنی است و مجموعه اداره کل اطلاعات استان هم برای رفع این دغدغه‌ها همت خواهد کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا