اخبار روز

گلایه مدیر دوبلاژ تلویزیون از انتشار یک تصویر ناراحت‌کننده – بلادنیوز

  • گلایه مدیر دوبلاژ تلویزیون از انتشار یک تصویر ناراحت‌کننده – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بلادنیوز، چند روز قبل مراسم یادبودی برای ناصر طهماسب فقید در مسجد حجت ابن الحسن خیابان سهرودی برپا شد که بسیاری از صداهای ماندگار تلویزیون و سینما در آن مراسم حضور پیدا کردند. یکی از آنها ناصر ممدوح بود که وضعیت جسمی‌اش بسیاری از دوستدارانش را غافلگیر کرد.

    چرا که تصویری از او در همان روز تاکنون در فضای‌مجازی دست به دست می‌شود و بسیاری را ناراحت کرده است. حتی برخی به ناراحتی‌های روحی ممدوح اشاره کردند که این وضعیت بغرنج را برای سلامتی او به وجود آورده است. گویا به‌ دلیل از دست دادن همسرش چنین عارضه‌ای برای او به وجود آمده است.  

    اما بسیاری از صداهای ماندگار خیلی علاقه‌ای به فضای رسانه‌ای ندارند و بارها با آنها مواجه شدیم دوست دارند کار خودشان را انجام دهند و کمتر جلوی دوربینی برای عکاسی و فیلمبرداری حاضر شوند. اصلاً بسیاری از آنها اگرچه همچون ممدوح به عنوان بازیگر هم شناخته می‌شوند اما بیشتر دوست دارند صدایشان شنیده شود.

    پخش این نوع تصاویر و فیلم‌ها در بسیاری از اوقات خانواده هنرمندان و خودِ هنرمندان را می‌رنجاند. از جمله اینکه وقتی تصویری از فریما فرجامی در روزهایی که بیماری چهره او را تغییر داده بود در برنامه «هفت» چندین سال قبل پخش شد موجب ناراحتی امین تارخ و بسیاری از هنرمندان دیگر شد. حتی تارخ در تماس با برنامه از این رفتار رسانه‌ای ابراز ناراحتی کرد.

    دقایقی پای درددل‌ صداهای ماندگار دوبله/ دستمزد کم است، عشق و علاقه زیاد + فیلم

    در این سال‌ها بارها این اتفاق در فضای‌مجازی و رسانه‌ای تکرار شد و حتی در خصوص رضا رویگری و چندین پیشکسوت دیگر هم این نوع رفتارها بارها انجام شد و موجب ناراحتی اهالی فرهنگ و هنر شد. این بار هم این تصاویر از ناصر ممدوح موجب ناراحتی دوبلورهای پیشکسوت و جوانِ سینما و تلویزیون شد.

    تلویزیون , دوبله , صدا و سیما ,

    از جمله فرشید شکیبا مدیر دوبلاژ تلویزیون که این واکنش را نشان داد: «بی‌رحم نباشید! رحم‌کنید اول به خودتان و بعد به تصویری که از دیگران می‌سازید! نمی‌دانم کدام انسان شریفی تصویر استاد نازنین و مهربان،‌ ناصر ممدوح را در مراسم مرحوم استاد طهماسب ضبط و با تدوین و موسیقی حزن‌انگیزی منتشر کرده. می‌دانید این کار شما چه انرژی منفی منتقل می‌کند کاش تدوین و صداگذاری این تصویر باعث دلگرمی می‌شد استاد ممدوح 80 ساله ما با قلبی مهربان روزهای سختی را پشت سر گذاشته، کاش برای اینکه در این سن همچنان با صدای خاطره‌انگیزش برای مردم بهترین فیلم‌ها را دوبله می‌کند افتخار و برایش بهترین‌ها را آرزو کنیم. کاش یاد بگیریم برای هم تصاویر خوب همراه با مهربانی و امید ثبت کنیم!»

    بسیاری از صداهای ماندگار دوبله نسبت به انتشار این تصاویر ابراز ناراحتی و انتقاد کرده‌اند که ای‌کاش با «ناصر ممدوح» این کار را نمی‌کردیم!

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا