اخبار روز

واریز وام فوری ۲۰۰ میلیونی بدون نیاز به معرفی ضامن و داشتن سپرده – بلادنیوز

  • واریز وام فوری ۲۰۰ میلیونی بدون نیاز به معرفی ضامن و داشتن سپرده – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوز وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده هطمیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

    از زمان ثبت درخواست تا زمان اعطای کارت باید حداقل ۳ ماه بگذرد تا تا فرد اعتبار لازم برای دریافت تسهیلات را به دست آورد. از زمان ثبت درخواست هر ۱۰۰ هزارتومان موجود باقی مانده در پایان هر روز ۱ امتیاز برای مشتری محاسبه شده و امتیازها تا حداکثر ۱۲ ماه قابل جمع‌آوری هستند.

    بیشتر بخوانید:

    پرداخت وام ۵۰ میلیونی با اقساط ۱ میلیونی برای این یارانه بگیران + نحوه دریافت

    آغاز ثبت نام وام ۱۰۰ میلیونی برای خانوارها | نحوه ثبت‌نام و دریافت وام صد میلیونی

    میزان سود تعلق گرفته به این تسهیلات با توجه به میزان امتیازها و مدت زمان بازپرداخت، ۱۲، ۱۵ و ۱۸ درصد سالانه است. مدت زمان بازپرداخت اعتبار نیز ۱۲ تا ۳۶ ماه است.

    واریز وام ۲۰ میلیون تومانی برای ۴۰ هزار بازنشسته + فیلم

    شرط مهم دولت برای پرداخت وام ۳ و ۵ میلیاردی

    محمدصادق خیاطیان با بیان اینکه، برای سال جاری رقم ‌پنج هزار میلیارد تومان در قالب تبصره ۱۸ قانون بودجه به عنوان تسهیلات تکلیفی شبکه بانکی به منظور اعطای تسهیلات قرض الحسنه به شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق پیش‌بینی شده است، افزود: صندوق نوآوری نیز بر همین اساس نسبت به شناسایی، ارزیابی اولیه و معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق متقاضی دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به بانک‌های عامل اقدام خواهد کرد.

    وی با بیان اینکه، فرآیند ثبت، شناسایی و ارزیابی درخواست شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق متقاضی دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از محل منابع جزء ۴ بند «ب» تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شده است، افزود: این تسهیلات در راستای کمک به توسعه اشتغال زیست بوم فناوری و نوآوری کشور با اولویت شرکت‌های مناطق محروم و مرزی و با همکاری ۱۰ بانک عامل کشور اعطا خواهد شد.سلام نو

    افزایش تسهیلات اشتغالزایی با جذب نخبگان تا سقف ۵ میلیارد تومان

    رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در ادامه تصریح کرد: سقف تسهیلاتی که در قالب این طرح به شرکت های فعال در حوزه نوآوری پرداخت می شود، سه میلیارد تومان با نرخ کارمزد چهار درصد قرض‌الحسنه و دوره بازپرداخت ۴۸ ماهه خواهد بود.

    خیاطیان از بانک های ملی، ملت، صادرات، تجارت، سامان، اقتصاد نوین، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، قرض‌الحسنه رسالت، سینا و توسعه تعاون به عنوان ۱۰ بانکی نام برد که قرار است برای ارائه این تسهیلات قرض الحسنه، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری را همراهی کنند.

    اعطای تسهیلات ۳ میلیاردی اشتغالزایی به دانش‌بنیان‌ها با بازپرداخت چهار ساله

    وی در پاسخ به چگونگی محاسبه میزان تسهیلات و معرفی دانش بنیان ها، شرکت های فناور و خلاق از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی به بانک‌ها با بیان اینکه، این تسهیلات طبق درخواست متقاضیان با دو الگو محاسبه می‌شود، افزود: در الگوی نخست «خالص افزایش اشتغال» در این شرکت ها از فروردین ۱۴۰۱ تا تیر ۱۴۰۲ بر اساس شاغلان تمام‌وقت و فهرست بیمه، ملاک و محاسبه می شود و این آمار از طریق تفریق «تعداد افراد مندرج در فهرست بیمه فروردین‌ماه ۱۴۰۱» از «تعداد افراد مندرج در فهرست بیمه تیرماه ۱۴۰۲» محاسبه خواهد شد.

    به گفته وی، به ازای هر نفر «خالص افزایش اشتغال» با مدرک لیسانس و بالاتر، تسهیلات قرض الحسنه بر اساس اینکه شرکت دانش بنیان، فناور و خلاق است و همچنین آخرین مدرک تحصیلی شاغل، عضویت شاغل در بنیاد ملی نخبگان و استان محل ثبت شرکت محاسبه خواهد شد.

    رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، الگوی دوم محاسباتی برای ارائه تسهیلات قرض الحسنه به شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق را بر مبنای ایجاد اشتغالزایی جدید در این مجموعه ها اعلام کرد و افزود: در روش دوم شرکت ها با تکمیل کاربرگ‌های مندرج در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی، طرح خود برای ایجاد اشتغال جدید در کنار فرم تعهد اشتغال ابلاغی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی بارگذاری می کنند.

    وی ادامه داد: میزان تسهیلات در روش دوم به دنبال ارزیابی طرح توسط صندوق، خالص افزایش اشتغال شرکت، نوع شرکت، آخرین مدرک تحصیلی شاغلان جدید و استان محل ثبت شرکت برآورد خواهد شد.

    شرکت‌های متقاضی نباید دارای قسط معوق و چک برگشتی باشند

    رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در ادامه با تاکید بر اینکه، شرکت های متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه باید دارای کد کارگاهی و فهرست بیمه و همچنین فاقد قسط معوق یا چک برگشتی باشند، افزود: از طرفی شرکت های متقاضی نباید مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت باشند و زیان انباشته این شرکت ها طبق اظهارنامه مالیاتی سال ۱۴۰۱، نباید کمتر از ۵۰ درصد سرمایه ثبت‌شده آنها باشد.

    خیاطیان همچنین در خصوص نحوه مراجعه شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق برای استفاده از تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی تصریح کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری درخواست خود را در سامانه غزال ثبت کنند و صندوق نیز پس از بررسی درخواست ها و نوع طرح، به یکی از ۱۰ بانک طرف همکاری با صندوق نوآوری معرفی می شوند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا