اخبار روز

حمله شبانه تروریست‌‌های “جیش‌الظلم” به مقر انتظامی‌ راسک با‌ ۱۱ شهید‌/ نیروهای امنیتی در کمین گرفتار شدند + فیلم و تصاویر – بلادنیوز

  • حمله شبانه تروریست‌‌های “جیش‌الظلم” به مقر انتظامی‌ راسک با‌ ۱۱ شهید‌/ نیروهای امنیتی در کمین گرفتار شدند + فیلم و تصاویر – بلادنیوز

    – اخبار استانها –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز از زاهدان، در پی حمله ناجوانمردانه‌ تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک‌ تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و ‌تعدادی از کارکنان پلیس مجروح و به شهادت رسیدند.

    براساس گزارش خبرنگار بلادنیوز، در این حمله تروریستی که بیش از یک ساعت به طول انجامید، نیروهای‌ پلیس حاضر در این مقر شجاعانه با این تروریست‌ها به مقابله پرداختند و تعداد زیادی از آنها را مجروح کردند.

    طبق آخرین اخبار، هم‌اکنون ‌اوضاع در منطقه تحت کنترل بوده و نیروهای امنیتی حاضر در منطقه در حال پاکساری منطقه بوده و امنیت توسط نیروهای امنیتی برقرار شده است.

    .

    جزئیات حمله تروریستی از زبان معاون استاندار

    علیرضا مرحمتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار بلادنیوز در زاهدان در تشریح جزئیات این حمله تروریستی اظهار داشت: حدود 2 بامداد شب گذشته تعدادی تروریست به یک مقر انتظامی شهرستان حمله می‌کنند که 11 نفر از افسر‌‌ان ارشد فراجا و سربازان به شهادت رسیده و تعدادی نیز به مجروح می‌شوند.

    وی افزود: افرادی که در مقر انتظامی بودند شجاعانه با این تروریست‌ها جنگیدند که تعدادی از مهاجمین را کشته و زخمی کردند. در حال حاضر، وضعیت شهر عادی است و اقدامات لازم دارد صورت می‌گیرد و اطلاعات تکمیلی را بعدا به اطلاع خواهیم رساند.

    .

    “جیش الظلم” مسئولیت حمله‌ بر‌عهده گرفت

    گروهک تروریستی «جیش الظلم» با انتشار بیانیه‌ای خبر داده نیروهایش ساعت دو بامداد شب جاری به مقر فرماندهی فراجا شهرستان راسک هجوم برده‌اند.

    براساس گزارش خبرنگار بلادنیوز، در این حمله تیروریستی تعداد زیادی از این تروریست ها به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند که بلافاصله در تاریکی شب از منطقه گریختند.

    .

    شهادت 11 نفر در حمله  تروریستی راسک

    در پی حمله تروریستی “جیش الظلم” به مقر انتظامی راسک، براساس اعلام برخی مقامات سیاسی و امنیتی سیستان و بلوچستان تاکنون 11 نفر به شهادت رسیده‌اند.

    در حال اوضاع شهر تحت کنترل نیروهای امنیتی بوده و وضعیت شهر به حالت برگشته است.

    .

    مجروحیت 7 پلیس در حمله تروریست‌ها در راسک

    در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک، با دستور سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، هیئتی به سرپرستی سردار رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی در حال اعزام به شهرستان راسک جهت بررسی و پیگیری موضوع هستند.

    هم‌اکنون فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در موقعیت حضور و اوضاع تحت کنترل است.

    .

    انتقال مجروحان حمله تروریستی راسک به زاهدان

    در پی حمله تروریستی گروه جیش‌الظلم به یک مقر انتظامی در شهرستان راسک که به شهادت 11 نفر از افسران پلیس و مجروحیت 7 دیگر منجر شد، بلافاصله دقایقی پیش مجروحان این حمله با یک بالگرد برای ادامه درمان به زاهدان منتقل شدند.

    .

    پرواز بالگرد برای شناسایی تروریست‌ها در راسک

    در حال حاضر تلاش نیروهای امنیتی برای شناسایی تروریست‌ها در منطقه ادامه دارد و طبق گزارش خبرنگار بلادنیوز، ‌بالگرد فراجا ‌در نقاط مرزی ایران و پاکستان در حال شناسایی تروریست‌هاست.

    .

    2 تروریست به هلاکت رسیدند، یک نفر مجروح شد

    در پی حمله تروریست‌های جیش الظلم  به مقر انتظامی در راسک، 2 تروریست به هلاکت رسیده و یک نفر دیگر مجروح شده است و تلاش نیروهای امنیتی و ا‌نتظامی برای شناسایی و دستگیری آنها ادامه دارد.

    با توجه مقاومت و مقابله ‌شجاعانه افرادی که در مقر انتظامی بودند، تروریست‌ها بعد از یک ساعت پا به فرار گذاشتند. طبق آخرین اخبار در حال حاضر آرامش در منطقه برقرار بوده و مشکل خاصی گزارش نشده است.

    حمله شبانه تروریست‌‌های "جیش‌الظلم" به مقر انتظامی‌ راسک با‌ ۱۱ شهید‌/ نیروهای امنیتی در کمین گرفتار شدند + فیلم و تصاویر - بلادنیوز

    اسامی 11 شهید حملهٔ تروریستی در مقر انتظامی راسک

    در پی حمله تروریستی به مقر انتطامی در راسک، “مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پوریا شیخ، ابوالفضل شریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت‌پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، محید فیروز‌نیا و حمید رضایی‌امین به شهادت رسیدند.

    در این حادثه همچنین 7 نفر نیز مجروح شدند که جهت درمان به زاهدان منتقل شدند.

    حمله شبانه تروریست‌‌های "جیش‌الظلم" به مقر انتظامی‌ راسک با‌ ۱۱ شهید‌/ نیروهای امنیتی در کمین گرفتار شدند + فیلم و تصاویر - بلادنیوز

    جزئیات دقیق تروریستی به مقر انتظامی در راسک از سوی معاون وزیر کشور

    سید‌مجید میراحمدی‌ با اشاره به جزئیات حمله تروریستی پنجشنبه شب در مقر انتظامی راسک، گفت: حدود ساعت 2 بامداد، تروریست‌ها از چند محور به کلانتری راسک حمله کرده و کمین را برای جلوگیری از ورود نیروهای کمکی ایجاد کردند.

    نیروهای کمکی هم پس از اعزام در کمین نیروهای تروریستی قرار گرفتند اما با رشادت و شجاعت و با تقدیم 2 شهید و مقاومت جانانه، موفق شدند خود را به کلانتری برسانند. این نیروها توانستند با کمک کادر کلانتری، تروریست‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرده و تلفاتی را از از آنها گرفته و یک نفر را هم دستگیر کنند.

    تعدادی از کشته‌شدگان تروریست در اختیار نیروی انتظامی است و تعدادی را با خود بردند. منطقه در حال حاضر در آرامش کامل است. تروریست‌هایی که متواری شدند، تروریست‌ها موفق به فرار به آن سوی مرز نشدند؛ نیروها با اجرای طرح مهار و محاصره منطقه، به دنبال دستگیری باقی تروریست‌ها هستند.

    .

    پاسخ پشیمان‌کننده به تروریست‌ها می‌دهیم

    سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلو‌چستان در تشریح جزئیات حمله تروریستی اظهار داشت: شب گذشته تعدادی از گروهک های کوردل به مرکز انتظامی در شهرستان راسک که در حال ارائه خدمات انتظامی و امنیتی  به شهروندان بود حمله کردند.در اقدام شجاعانه همکاران ما تعدادی از تروریست‌ها به هلاکت و تعدادی زخمی شدند.چند تن از نیروهای انتظامی به درجه رفیع شهادت رسیدند و چند تن نیز زخمی شدند.

    وی با بیان اینکه ‌روند درمان آنها مجروحان در حال انجام است، اظهار داشت: در حال حاضر امینت کامل در شهرستان راسک حاکم است و تلاش برای شناسایی تروریست‌ها ادامه دارد.

    وی تاکید کرد: به گروهک‌ها و تروریست‌ها هشدار می‌دهیم که اینگونه اقدامات نابخردانه را قاطعانه پاسخ ‌‌‌داده و ‌درس پشیمان‌کننده به تروریست‌ها خواهیم داد.

    .

    دستور رئیس قوه قضائیه برای مجازات عاملان حمله تروریستی

    حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی پیامی شهادت جمعی از نیروهای جان بر کف فراجا در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت و بر مجازات عاملان جنایتکار این حادثه تروریستی تاکید کرد.

    بدیهی است، مسئولان دستگاه  قضایی استان موظفند ضمن صدور دستورات لازم به نیروهای امنیتی و انتظامی، تمامی اقدامات مقتضی را در دستگیری و به کیفر رساندن این تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی به عمل آورند.

    دستور دادستان کل کشور برای بررسی حمله تروریستی راسک

    در پی حملهٔ تروریستی بامداد امروز به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک، دادستان کل کشور در پیامی خطاب به دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان دستور داد ابعاد مختلف این حادثه بررسی و با عوامل این جنایت برخورد قاطع صورت گیرد.

    گروهک‌ها به دستور دشمنان ملت ایران در تلاشند مردم نجیب و وفادار به اسلام ونظام اسلامی استان سیستان و بلوچستان را به محرومیت قبل از انقلاب ببرند، در حالی که این راه باطل و به بن بست رسیده، توسط گروهک‌هایی مثل منافقین تجربه شده و این‌ها باید از تجربه آنان عبرت بگیرند و بیش از این در خدمت استکبار و دشمنان ملت ایران قرار نگیرند و مطمئن باشند که تمام عوامل این جنایت، بحول و قوه الهی و تلاش نیرو‌های امنیتی، انتظامی، قضایی و همکاری مردم حزب الله بزودی در چنگال عدالت گرفتار خواهند شد.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا