اخبار روز

دلیل بی‌اعتنایی عربستانی‌ها به ادای احترام یک دقیقه‌ای به بکن‌باوئر – بلادنیوز

  • دلیل بی‌اعتنایی عربستانی‌ها به ادای احترام یک دقیقه‌ای به بکن‌باوئر – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، هو کردن و سوت زدن تماشاگران عربستانی پیش از شروع بازی شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های اتلتیکو و رئال مادرید در ورزشگاه الاول شهر ریاض یکی از نکات عجیب اولین دیدار مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا بود.

    پیش از به صدا درآمدن سوت آغاز بازی، اعضای دو تیم برای ادای احترام به فرانتس بکن‌باوئر اسطوره فوتبال آلمان که در هفته جاری در گذشت، همزمان با پخش تصاویری از قیصر ژرمن‌ها، یک دقیقه سکوت اختیار کردند اما تماشاگران عربستانی بدون توجه به این موضوع شروع به هو کردن و سوت زدن کردند. این حرکت آنها علاوه بر اینکه تعجب اعضای دو تیم اسپانیایی را به همراه داشت، این سؤال را در ذهن آنها و خیلی‌های دیگر به وجود آورد که عربستانی‌ها چه خصومتی با بکن‌باوئر دارند که حاضر نشدند یک دقیقه ادای احترام به او را تحمل کنند.

    واکنش کروس به هو شدن از سوی هواداران عربستانی

    شبکه کادناسر اسپانیا در مورد این اتفاق با یک خبرنگار محلی که نخواست نامش فاش شود، مصاحبه‌ای انجام داد و دلیل آن را جویا شد و او ادعا کرد که حرکت هموطنانش هیچ ربطی به بکن‌باوئر نداشته است.

    خبرنگار عربستانی با اعتراف به اینکه، این نخستین بار نیست که هواداران فوتبال در کشور چنین تشریفاتی را نادیده می‌گیرند، اظهار داشت: سرو صدای تماشاگران داخل ورزشگاه هیچ ربطی به بکن‌باوئر نداشت و بیشتر نشأت گرفته از یک مسئله فرهنگی است. در عربستان این حرکت، رسم یا سنت است. مردم ما اینجا به یک دقیقه سکوت قبل از بازی‌ها روی خوش نشان نمی‌دهند.

    طبق ادعای خبرنگار عربستانی، شاید بهتر بود که برگزار کنندگان مسابقه به جای یک دقیقه سکوت، شیوه دیگری را برای ادعای احترام به بکن‌باوئر انتخاب می‌کردند. اتفاقی که در عربستان رخ داد بر شدت مخالفت‌ها و اعتراضات به برگزاری سوپرجام اسپانیا در خاورمیانه افزود.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا