اخبار روز

شعار «مرگ بر آمریکا» امروز در کل‌ دنیا شنیده می‌شود – بلادنیوز

  • شعار «مرگ بر آمریکا» امروز در کل‌ دنیا شنیده می‌شود – بلادنیوز

    امام جمعه زنجان با بیان اینکه ایستادگی در برابر استکبار جهانی فقط مختص ایران نیست و شعار مرگ بر آمریکا امروز در کل‌ دنیا شنیده می‌شود، گفت: قدرت آمریکا و کشورهای غربی رو به افول است و دیگر قدرت سابق را ندارند.

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از فارس، آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان ظهر امروز در پنجمین اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه اظهار داشت: امروز هر چه زمان می‌گذرد اندیشه بلند و آینده‌نگری امام راحل (ره) روشن‌تر می‌شود.

    امام جمعه زنجان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام همواره پیروز میدان نبودند و با وجود تلاش‌های فراوان گاهی با شکست مواجه می‌شدند، افزود: زمانی که امام راحل (ره) در مقابل تمام دنیا ایستاد مشخص بود دشمنان دشمنی خود را به طرق مختلف نشان خواهند کرد.

    وی با بیان اینکه تشکیل سازمان بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره) جزو عنایات پروردگار متعال بود و این یکی از آینده‌نگری‌های وی بود، افزود: امروز شاهد هستیم اقتدار و سرافرازی مردم کشورمان با وجود توطئه‌های بسیار دشمنان اتفاق افتاده است.

    آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ایستادگی در برابر استکبار جهانی فقط مختص ایران نیست و شعار مرگ بر آمریکا امروز در کل‌ دنیا شنیده می‌شود، گفت: قدرت آمریکا و کشورهای غربی رو به افول است و دیگر قدرت سابق را ندارند.

    امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه هر امری اگر برای رضای پروردگار متعال باشد با برکت است و توسعه پیدا خواهد کرد، افزود: امروز شما بسیجیان پاسدار ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای آن هستید و اکنون شما با ارائه راهکارها در راستای محرومیت‌زدایی گام‌های بلند برداشتید و همانند رزمندگان اسلام برای حل مشکلات استان در خط مقدم حضور فعال دارید.

    در ادامه این مراسم سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه استان زنجان اظهار داشت: مجمع بسیجیان استان سالانه با رویکرد احصای مشکلات و حل این مشکلات برگزار می‌شود.

    فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه از خدمت‌کردن به مردم نباید غفلت کرد و امروز مردم مظلوم غزه نیازمند حمایت هستند، افزود: مسلمانان همواره پشتیبان هم هستند.

    وی با بیان اینکه ما باید ادامه‌دهنده سیره و راه شهدا باشیم، گفت: امروز با رهبر انقلاب و شهدا عهد می‌بندیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و هر آنچه می‌توانیم انجام دهیم و برای رفع محرومیت‌زدایی و حل مشکلات از هیچ کار و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
    پایان پیام/۷۳۰۲۱

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا