اخبار روز

فروش خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه آغاز شد/ عرضه محصولات ایران خودرو و سایپا هفته آینده – بلادنیوز

  • فروش خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه آغاز شد/ عرضه محصولات ایران خودرو و سایپا هفته آینده – بلادنیوز

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بلادنیوز، فروش خودرو های داخلی در سامانه یکپارچه آغاز شد و بر اساس آن شرکت های خودروساز مازاد ظرفیت محصولات خود را در این سامانه بارگذاری میکنند.

    در حال حاضر 4 شرکت خودرو شامل صنایع خودرو سازی ایلیا،تیگارد موتور،کرمان موتور و آرین موتور تعدادی از محصولات خود را در سامانه بارگذاری کرده اند و مشتریان میتوانند با مراجعه به سایت نسبت به خرید اقدام کنند.

    البته دو شرکت ایران خودرو و سایپا نیز محصولات مازاد و خودروهای جدید را هفته آینده در سامانه بارگذاری میکنند.

    نکته مهم اینجاست عرضه خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی مستمر بوده و مردم میتوانند بدون دغدغه از به اتمام رسیدن طرح فروش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

    در حال حاضر فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی به صورت فوق العاده و حداکثر زمان تحویل 3 ماه است.

    مهدی تقدسی مدیر طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در همین ارتباط به خبرنگار بلادنیوز می گوید: شرکت ایران‌خودرو هفته آینده هایما 7X را عرضه خواهد کرد. 

     وی با اعلام اینکه مردم می توانند علاوه بر مراجعه به سامانه یکپارچه خودروهای داخلی به نمایندگی شرکت ها هم برای اطلاع از طرح های متنوع فروش مراجعه کنند، گفت: نمایندگی ها به سامانه خودرو دسترسی داشته و می توانند ثبت نام مردم را انجام دهند.

    مدیر طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی تصریح کرد: در حال حاضر خودروهای جک اس 3، جک جی 4 و جک اس 5 توسط کرمان موتور و لاماری ایما را آرین پارس در سامانه یکپارچه عرضه کرده است. همچنین خودروی دایون y7  را صنایع خودروسازای ایلیا و x35 را تیگارد موتور در سامانه بارگذاری کرده است.

      خودروها هم‌اکنون در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی به آدرس https://esalecar.ir/cars قابل عرضه است و متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت تقاضای خود در سامانه مذکور اقدام کنند.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا