اخبار روز

۱۰ داستان کوتاه با موضوع امام زمان (عج) در «اتوبوس فیروزه‌ای» منتشر شد – بلادنیوز

  • ۱۰ داستان کوتاه با موضوع امام زمان (عج) در «اتوبوس فیروزه‌ای» منتشر شد – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرنگار فرهنگی بلادنیوز، در روزهای بهاری شعبان که کوچه‌ها را برای میلاد مولایمان آذین بسته‌ایم، انتشارات جمکران با کتاب اتوبوس فیروزه‌ای به استقبال اعیاد رفته است. این کتاب به سرپرستی حمید بابایی و به همت ده نفر از نویسندگان اهل فن نوشته شده‌ است.

    اتوبوس فیروزه‌ای داستان آدم‌هایی است که دنبال یک گمشده می‌گردند. هر کدامشان یک جایی از زندگی گیر افتاده‌اند و حالا دست نیاز به سمت گنبد فیروزه‌ای دراز کرده‌اند. آن‌ها حاجت نمی‌خواهند، بلکه دنبال خودشان می‌گردند. دنبال حال خوبی که فقط از طراوت مسجد مقدس جمکران و زیر سایه امام عصر (عج) حاصل می‌شود.

    داستان آکواریوم، گنبد، یا حتی نصف جهان، هیچ فرقی ندارد. در همه این داستان‌ها نخ تسبیح، نیاز به امام زمان (عج) است. کتاب با 10 داستان کوتاه و در 108 صفحه، دست ما را می‌گیرد و از گیت خادمان رد می‌کند. به خودمان که می‌آییم جلوی گنبد جمکران ایستاده‌ایم و دست به سینه سلام می‌دهیم. شاید پیش یاسمن ایستاده‌ایم و اشک‌هایش که سرمی‌خورد دل ما هم می‌گیرد. شاید هم پا به پای پیرزنی که پسرش مفقود الاثر شده، دنبال جایی برای نشستن و خستگی در کردن می‌گردیم.

    مهدویت و آخرالزمان یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز دنیا است/ عشق از امام زمان جدا نیست

    ما توی دل این ده قصه، ده بار به امام (عج) گره می‌خوریم و ده بار دلمان صفا می‌گیرد. اگر خیلی وقت است دنبال بهانه‌ای معنوی برای حال خوبتان می‌گردید اتوبوس فیروزه‌ای شاید هنوز یکی دو نفر جا داشته باشد. کتاب را تهیه کنید و یک شبه بخوانید. این کتاب مال همه ما آدم‌های معمولی است.

    در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

    همیشه از مادر بودن می‌ترسیده. صدای اذان مؤذن زاده از یکی دوتا از صندلی‌ها بلند می‌شود و با فاصله می‌پیچد توی اتوبوس. چشم‌هایش را باز می‌کند و از لای صندلی‌ها سرک می‌کشد تا ببیند به کجا رسیده‌اند.

    کتاب اتوبوس فیروزه‌ای به همت ده نویسنده و به سرپرستی حمید بابایی در 108 صفحه و با قیمت 65 هزارتومان توسط انتشارات کتاب جمکران وارد بازار نشر شده است.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا