اخبار روز

حجت‌الاسلام قمی به تماشای کنسرت نمایش کلنل نشست – بلادنیوز

  • حجت‌الاسلام قمی به تماشای کنسرت نمایش کلنل نشست – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، حجت‌الاسلام محمد قمی به تماشای کنسرت نمایش کلنل نشست.

    رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بعد از تماشای این نمایش در دیدار با عوامل این اثر هنری ضمن تجلیل از زحمات هنرمندانی که در این کار حضور دارند، ویژگی مهم نمایش کلنل را پیوند هنرمندانه تاریخ و فرهنگ و ترکیب واقعیت‌های کمتر شنیده شده تاریخ با ملاحظات و نیازمندی‌های اجتماعی امروز جامعه ایران دانست و گفت: پهلوی بسیاری از چهره‌های آزاده و فرهیخته و وطن‌دوست را به خاک و خون کشیده و روایت این خباثت‌ها در قالب آثاری مانند کلنل در حوزه هنری و کارهای هنری سازمان هنری رسانه‌ای اوج آغاز جریانی برای شناساندن این وقایع و قهرمانان تاریخی این سرزمین و گامی برای آشنایی نسل جوان و نوجوان با واقعیت‌های مغفول تاریخی ایران و توجه به اقتضائات امروز جامعه در دل این داستان‌ها است.

    حجت‌الاسلام قمی ارائه کیفیت فنی مطلوب و توجه به ذائقه جوان امروز در نمایش کلنل را از نقاط قوت این کار دانسته و گفت: آثار هنری از این دست می‌تواند مقدمه‌ای برای جلب توجه افکار عمومی به خصوص نوجوانان و جوانان به مسائل مهم تاریخ معاصر باشد.

    کلنل دست به دامن عارف شد / نازنین بیاتی انتخاب مناسبی بود؟

    رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حمایت نهادهای فرهنگی هنری مانند حوزه هنری انقلاب اسلامی از تولید آثاری مانند کلنل را وظیفه این نهادها دانست و گفت: نفس حضور و مشارکت هنرمندان و عوامل هنری سطح اول کشور برای ساخت چنین آثاری که علاوه بر کیفیت فنی مطلوب محتوای فاخری با هم به مخاطب منتقل می‌کند تحسین برانگیز است. ما نباید به یکی دو مورد اکتفا کنیم و کار روی زمین مانده در این حوزه بسیار داریم.

    حجت‌الاسلام محمد قمی در پایان ابراز امیدواری کرد تولید آثار نمایشی داستانی و سینمایی فاخر و هنرمندانه‌ای مانند کلنل در مجموعه‌های فرهنگی هنری مانند حوزه هنری ادامه یافته و تقویت شود.

    گفتنی است، کنسرت نمایش کلنل به کارگردانی امیر بشیری و تهیه کنندگی امین اشرفی نزدیک به دو ماه در تالار وحدت روی صحنه رفت و موفق به جذب نزدیک به 30 هزار تماشاگر شد.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا