اخبار روز

سیدجواد هاشمی خبر داد: بازگشت پول تبلیغ توسط تعدادی از هنرمندان – بلادنیوز

  • سیدجواد هاشمی خبر داد: بازگشت پول تبلیغ توسط تعدادی از هنرمندان – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بلادنیوز، سیدجواد هاشمی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون که اخیراً پس از افشای کلاهبرداری کوروش کمپانی بابت تبلیغ برای این کمپانی عذرخواهی کرده بود، درباره بازگشت مبالغ تبلیغی که خودش و تعدادی از هنرمندان دریافت کرده، توضیح کوتاهی داد. 

    او به خبرنگار بلادنیوز گفت: با اینکه اعتقاد دارم هیچ تقصیری گردن هنرمندان نیست و واقعاً همه استعلام‌های لازم انجام شده است. همواره این ملاحظات را داریم، چون خودمان را جزئی از مردم می‌دانیم، بنابراین این روال را برای هر نوع تبلیغ از هر برند و محصولی را در دستور کار داریم.

    سلبریتی‌های مبلّغِ «کوروش کمپانی» این فیلم را ببینند/ وقتی یک دوبلور به‌خاطر ضرر مردم از تبلیغ‌کردن می‌گذرد!

    هاشمی خاطرنشان کرد: بنده و تعدادی از هنرمندان دیگر به احترام مردم تصمیم گرفتیم پول ناشی از تبلیغات «کوروش کمپانی» را برگردانیم و پول به حساب مراجع ذیربط واریز شد. قطعاً برای استیفای حق مردم تلاش خواهیم کرد.

    به گزارش بلادنیوز، سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده کوروش کمپانی گفته بود: متأسفانه تعدادی از چهره‌های مطرح هنری و ورزشی کشور برای این شرکت در فضای مجازی مبادرت به تبلیغاتی ناصحیح کرده‌اند که در جلب اعتماد شهروندان موثر بوده است که بر اساس قانون باید مبالغی که برای تبلیغات این شرکت دریافت کردند را به صندوق دولت برگردانند و این روند ادامه دارد.

    البته در میانِ این حواشی در وهله اول بسیاری از هنرمندان و چهره‌ها به واسطه اتفاقی که پیش آمده عذرخواهی کردند و در کنار اعلامِ سیدجواد هاشمی،‌ الهام حمیدی دیگر بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون هم در قالب ویدئویی اعلام کرد که همه پول تبلیغ کوروش کمپانی را به حساب اعلامی مراجع قضایی برگشت داده است.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا