اخبار روز

انفجار کامیون حامل مواد منفجره ارتش اسرائیل ۶ کشته و ۳۰ زخمی بر جای گذاشت – بلادنیوز

  • انفجار کامیون حامل مواد منفجره ارتش اسرائیل ۶ کشته و ۳۰ زخمی بر جای گذاشت – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری بلادنیوز، رسانه‌های رژیم اسرائیل بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به نقل از ارتش این رژیم از کشته شدن 6 تن دیگر از نظامیان صهیونیست در نوار غزه خبر دادند که علاوه بر چهار نظامی دیگری است که دیروز کشته شده بودند.

    ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز سه‌شنبه اعلام کرد که چهار نفر از نظامیانش در درگیری‌های دیروز کشته شده و 6 تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

    رسانه‌های عبری همچنین به نقل از ارتش این رژیم از کشته شدن 6 تن دیگر خبر دادند. بر اساس این گزارش‌ها، 6 تن از نظامیانی که ارتش امروز مرگشان را در غزه اعلام کرده، در اثر انفجار مواد منفجره در کامیون کشته شده‌اند.

    قرار بود مواد منفجره این کامیون برای بمب‌گذاری در تونل‌های گروه‌های مقاومت و تخریب آنها به کار گرفته شود.

    زخمی شدن 30 نظامی صهیونیست در نوار غزه

    در همین ارتباط، وب‌سایت «واللا» رژیم اسرائیل گزارش داد که در انفجار کامیون مواد منفجره در نوار غزه که 6 نظامی صهیونیست کشته شده‌اند، 30 تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

    ارتش رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرده بود که در جریان درگیری‌های غزه طی 24 ساعت گذشته، 27 نظامی این رژیم زخمی شده‌اند.

    کشته شدن 4 نظامی صهیونیست به دست گردان‌های القسام

    از سوی دیگر، گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس بعد از اعلام خبر انفجار کامیون اعلام کرد که تک‌تیراندازان این جنبش با سلاح الغول توانسته‌اند چهار تن از نظامیان صهیونیست را در شرق اردوگاه البریج واقع در مرکز غزه از پای درآورند.

    با احتساب کشته شدن این چهار نظامی صهیونیست، شمار کشته‌های ارتش رژیم اسرائیل به 524 نفر رسیده است که طی دو روز گذشته آمار بالایی به شمار می‌رود.

    نودوپنجمین روز «طوفان الاقصی»|هلاکت بیش از 10 نظامی دیگر صهیونیست/ حمله پهپادی مقاومت لبنان به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل

    انتهای پیام/؛

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا