اخبار روز

تندروان: تصمیم فدراسیون، توهینی بزرگ به جامعه والیبال بود – بلادنیوز

  • تندروان: تصمیم فدراسیون، توهینی بزرگ به جامعه والیبال بود – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    «محمدرضا تندروان» در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری بلادنیوز در مورد شرایط تیم شهداب یزد در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: تیم شهداب دو قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده است، ولی مدیران و بازیکنان کاملاً واقف بودند که تیم، شرایط خوبی نداشت. خوشبختانه با سعه صدر همه عوامل به شرایط بهتری برگشتیم، اما هنوز با حالت ایده‌آل فاصله داریم.

    رأی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال درباره دیدار پاس و فولاد/ موسوی محروم شد

    سرمربی تیم والیبال شهداب ادامه داد: متأسفانه اتفاقات عجیب و غریبی در سازمان لیگ و فدراسیون می‌افتد. برای مثال چهار بازیکن شهداب در نیم‌فصل از تیم جدا شدند، در حالی که ما روی آنها حساب کرده بودیم. برخی مربیان، پشت بازیکنان مخفی می‌شوند، اما من در مقطعی هفت بازیکن زیر 18 سال در تیمم داشتم.

    تندروان اضافه کرد: وقتی سکوت می‌کنم و اهل جنجال نیستم، همه فکر می‌کنند شرایط خوب است اما دیدن برخی تناقض‌ها، مجبورم می‌کند که حرف بزنم. یکی از تماشاگران ما در یکی از بازی‌ها حرفی زده بود و ما بلافاصله محروم شدیم. وقتی در بازی دیگری، بداخلاقی صورت می‌گیرد و هیچ اتفاقی نمی‌افتد،‌ شک کرده و تناقض‌ها را درک نمی‌کنم. این‌گونه موارد روی روحیه تیم و مجموعه ما تأثیر گذاشت.

    وی در مورد برگزاری مراحل پلی‌آف و پلی‌اوت لیگ برتر به صورت متمرکز در تهران گفت: این تصمیم فدراسیون، یک توهین بزرگ به جامعه والیبال بود. تمام 14 تیم حاضر در لیگ برتر،‌ در جلسه قرعه‌کشی ابتدای لیگ،‌ نظرات و مشکلات احتمالی رقابت‌های پیش رو را بیان کردند. وقتی چنین گروه باتجربه‌ای در اختیار فدراسیون است،‌ باید از نظریات آنها استفاده کند.

    سرمربی تیم والیبال شهداب اظهار داشت: فدراسیون پیش از این گفته بود که سه شهر میزبان مرحله پلی‌آف خواهند بود، اما ناگهان اعلام می‌شود که میزبانی به تهران رسیده است. مگر فدراسیون از مشکلات و مسابقات فصل آینده خبر نداشت که ناگهان تصمیم خود را عوض کرد؟! تیم‌ها روی تک تک حرف‌های مسئولان حساب باز کرده و برنامه‌ریزی انجام می‌دهند.

    تندروان در خاتمه تصریح کرد:‌ این تصمیم فدراسیون،‌ توهین مستقیم به تمام تیم‌های لیگ برتری است و یعنی برنامه‌های ما برای فدراسیون اهمیتی ندارد و اصلاً برایشان مهم نیست.

    انتهای پیام/؛

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا