اخبار روز

امام ما بر اساس یافته دینی و عزت آفرینی برای ملت به میهن آمدند – بلادنیوز

  • امام ما بر اساس یافته دینی و عزت آفرینی برای ملت به میهن آمدند – بلادنیوز

    استاندار تهران تاکید کرد: اگر امروز نه تنها در منطقه بلکه در سطح جهان دارای عزت هستیم برگرفته از نگاه بلند امام (ره) است.

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از ایسنا، علیرضا فخاری در آیین گلباران جایگاه جلوس امام خمینی ( ره) در بهشت زهرا تهران، بیان کرد: امروز در چهل و پنجمین سالگرد پیروری انقلاب اسلامی در کنار شهدا یاد امام (ره) را گرامی بداریم. از حضور خانواده معزز شهدا که برای تجدید میثاق با آرمان های امام در این نقطه گرد هم آمدند قدردانی می‌کنم. امام عزیز ما فقط با نیت خدمت به مردم و احیای دین و ترویج فرهنگ اسلامی به کشور آمدند. برای ادای دین در حفظ و اشاعه اسلام و ایجاد الگوی بی نظیری تحت عنوان الگوی اسلامی به وطن سفر کردند. 

    وی در ادامه اظهار کرد: امام ما بر اساس یافته دینی و عزت آفرینی برای ملت به میهن آمدند. امام گام فراتر از زمان بودند و آینده را می دیدند. امام تحلیل درستی از دنیا داشتند و زر و زور را می شناختند. امام ما سال‌ها سال عمر خود را گذاشت تا امت اسلام به حیات خود ادامه دهد. این ویژگی‌ها منجر به شکل گیری انقلاب عظیم اسلامی شد. در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و یافته های نظام مقدس را مرور می کنیم. 

    استاندار تهران در ادامه تصریح کرد: انقلاب ما در دنیا بی نظیر است. اراده ای که برخوردار از الهام الهی بود و با تلاش مردم شکل گرفت. شناخت امت و معرفت امت تبدیل به یک حاکمیت بی نظیری تحت عنوان جمهوری اسلامی شده است. نگاه انقلاب اسلامی به جامعه بشری فراتر از نسل‌ها، نژادها و فرهنگ‌ها است. این ویژگی بزرگ را امام خلق کرد. ما داعیه‌دار اخلاقیت، انسانیت و شرف در انسان‌ها و فرهنگ ها برای نسل امروز و نسل آینده باشیم. انقلاب اسلامی با رویکرد انسان سازی به سمت تمدن سازی در حال حرکت است.

    وی در ادامه تاکید کرد: اگر امروز نه تنها در منطقه بلکه در سطح جهان دارای عزت هستیم برگرفته از نگاه بلند امام (ره) است. اگر امروز در معرض تهدیدها گوناگونی هستیم نشانگر رشد و عظمت و توسعه ما است. اگر ما اثر بخش نبودیم دشمن هم نداشتیم. همه آنچه که امروز می بینیم که دنیای استکبار در تلاش است که جایگاه ما را مخدوش کند به خاطر ملت زنده و پویا ما است. از خودسازی تا دگرسازی در دستور کار است. در آن روز امام برای شروع این حرکت بزرگ در این جایگاه جلوس کرد. بدانید این مسیر نورانی است. 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا