اخبار روز

هجوم مردم به صفحه مجری معروف تلویزیون + علت چه بود؟ – بلادنیوز

  • هجوم مردم به صفحه مجری معروف تلویزیون + علت چه بود؟ – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از خبر آنلاین، تغییر چندباره در پخش برنامه «زندگی پس از زندگی» در شبکه چهار سیما، با واکنش تند مردم در فضای مجازی مواجه شد.

    در حالی که مطابق کنداکتور پخش شبکه چهارم سیما، قرار بود قسمت پایانی برنامه «زندگی پس از زندگی» ساعت ده و نیم شب از شبکه چهار پخش شود، امشب این برنامه با یکساعت تاخیر پخش شد. همین تاخیر کافی بود تا موج انتقادات مردم در صفحه اینستاگرام «عباس موزون» مجری محبوب و محجوب این برنامه در قالب کامنت‌های متعدد انتقادی ظهور یابد. در حدود یکساعت تاخیر در پخش این برنامه، بیش از ۱۷۰۰ کامنت از سوی کاربران در صفحه مجری این برنامه ثبت شد.

    تاخیر در پخش و یا جابجایی زمان پخش این برنامه، در یکماه گذشته بارها تکرار شده و عصبانیت کاربران و علاقمندان این برنامه را بیشتر کرده است.

    برنامه «زندگی پس از زندگی»، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های مناسبتی چند سال گذشته تلویزیون است که با اجرای مجری آرام و مطلع خود، جای خود را در میان مردم باز کرده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

    با این حال کاربران و علاقمندان این برنامه در کامنت‌های متعدد خود در زمان تاخیر و یا عدم پخش تکرار این مجموعه، نکات قابل تاملی عنوان کرده‌اند؛ برخی معتقدند مدیران تلویزیون از دیده شدن این برنامه خرسند نیستند، برخی دیگر این جابجایی در کنداکتور را با هدف دیده شدن برنامه‌های دیگر و کم مخاطب شبکه چهار، یک برنامه ریزی دقیق عنوان می‌کنند و برخی هم می‌گویند تلویزیون نمی‌خواهد «عباس موزون» محبوبیت بالایی پیدا کند و به چهره‌ای محبوب و مستقل تبدیل شود. برخی کاربران نیز پیشنهاد عدم همکاری موزون با شبکه چهار و انتخاب یک شبکه دیگر و یا پخش برنامه از پلتفرم‌های نمایش خانگی را پیشنهاد داده‌اند.

    با این همه، به اعتقاد بسیاری، «زندگی پس از زندگی» امسال هم برگ برنده تلویزیون در ماه مبارک رمضان بود و توانست با وجود تکراری بودن مضمون و محتوا، مخاطبان بسیاری را جذب کند.

    حمله مردم به صفحه مجری تلویزیون خبرساز شد! +عکس

    حمله مردم به صفحه مجری تلویزیون خبرساز شد! +عکس

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا