اخبار روز

اطلاعیه سازمان سنجش درباره استخدام ایثارگران – بلادنیوز

  • اطلاعیه سازمان سنجش درباره استخدام ایثارگران – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، بر این اساس آزمون آموزگار ابتدایی با ظرفیت 28 هزار نفر در روز جمعه 18 اسفندماه سال‌جاری و آزمون دبیری و هنر آموز با ظرفیت 24 هزار و 961 نفر در روز جمعه 28 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

    سازمان سنجش آموزش کشور مجری برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در دو رشته شغلی آموزگار ابتدایی، دبیری و هنرآموز است.
     در این راستا دفترچه راهنمای ثبت نام از روز دوشنبه مورخ 1402/11/09 در درگاه اینترنتی آن سازمان به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفته است و مهلت ثبت نام از تاریخ یاد شده تا روز شنبه مورخ 1402/11/14 خواهد بود.

    مطابق با اطلاعیه آن وزارت آزمون استخدامی مربیان امور تربیتی مربیان تربیت بدنی، بهداشت و سلامت و همچنین مشاوران مدارس به تعداد بیش از 19 هزار با مجری‌گری سایت جهاد دانشگاهی در تاریخ 17 اسفندماه برگزار خواهد شد.

    از مجموع کلیه رشته شغل محل‌های مندرج در مجوز استخدامی آن وزارت تعداد 18500 نفر به سهمیه استخدامی حداقل 25 درصد ایثارگران تخصیص یافته است.

    متقاضیان ایثارگری که قصد اشتغال در آن وزارت در کسوت آموزگاری و دبیری را دارند، می‌توانند با شرکت در آزمون مذکور از این فرصت شغلی و سهمیه‌های استخدامی قانونی خود بهره مند شوند.

    ایثارگران از ظرفیت‌ پارک‌های علم و فناوری بهره‌مند می‌شوند

    لذا باید به کلیه مشمولان ایثارگر با حداقل مدرک کارشناسی مرتبط با رشته‌های مندرج در دفترچه راهنمای آزمون به منظور ثبت‌نام در این آزمون به هر طریق ممکن اطلاع‌رسانی شود تا بتوانند در این آزمون ثبت‌نام کنند منابع آزمون نیز همان منابع آزمون سال گذشته است.

    ضمنا متذکر می‌شود متقاضیان ثبت‌نام باید در مدت زمان فوق و در روزهای اول مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام کرده و از موکول کردن آن به روزهای پایانی ثبت نام خودداری کنند.
    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا