اخبار روز

خبر فوری؛ تعطیلی تهران تا آخر هفته؟ – بلادنیوز

  • خبر فوری؛ تعطیلی تهران تا آخر هفته؟ – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوز با توجه به گرمای هوا و دمای ۴۰ درجه در تهران و بسیاری از استان ها احتمال تعطیلی تهران و چند استان دیگر قوت گرفت.

    بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای پیش‌بینی عددی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. در ساعات عصر و شب همراه با افزایش وزش باد و در نیمه‌جنوبی به‌ویژه امروز (۹ مرداد) و جمعه (۱۳ مرداد) گاهی وزش باد شدید، در مناطق مستعد با خیزش گردوخاک و گاهی کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است‌.

    امروز در بخش‌های شمالی استان افزایش ابر و در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود. از امروز تا پنجشنبه (۱۲ مرداد) افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.

    براساس این گزارش، آسمان تهران فردا ( ۱۰ مرداد) صاف، از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۱۱ مرداد ) صاف، از بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه دمای هوای پایتخت پنجشنبه (۱۲ مرداد) نیز ۴۰ درجه خواهد بود.

    طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

    باید دید دولت پیشنهاد وزارت بهداشت را تایید می‌کند یا نه؛ اما درصورت تایید و همچنین افزایش دمای تهران به نزدیک ۴۰ درجه احتمال دارد پایتخت آخر هفته تعطیل باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا