اخبار روز

عزیزی: باید یک جایگزین برای قدوس داشته باشیم/ با خروج او از زمین کارمان خیلی سخت شد – بلادنیوز

  • عزیزی: باید یک جایگزین برای قدوس داشته باشیم/ با خروج او از زمین کارمان خیلی سخت شد – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بلادنیوز، «خداداد عزیزی» بعد از تساوی تیم ملی فوتبال مقابل ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 و بازگشت ملی‌پوشان به کشور، اظهار داشت: یکی از مشکلات ما مقابل ازبکستان خروج «سامان قدوس» از ترکیب تیم ملی به دلیل مصدومیت بود. قدوس در بازی‌سازی در تیم ما خیلی تأثیرگذار است و زمانی که از زمین بیرون آمد، ازبکستان پِرِس خود را از بالا انجام داد و ما نتوانستیم بازی‌سازی کنیم. با خروج قدوس کار ما خیلی سخت شد.

    مطهری: بعضی انتقادات تخریبی و خیانت به تیم ملی است

    وی در پاسخ به این سؤال که چه راهکاری وجود دارد که با مصدومیت قدوس اتفاقات بازی ازبکستان در جام ملت‌ها تکرار نشود، گفت: شاید همیشه این اتفاق نیفتد که قدوس مصدوم شود، اما باید یک جایگزین برای او در ترکیب تیم ملی داشته باشیم. ان‌شاءالله قدوس در بازی‌های جام ملت‌ها باشد، ولی اگر یک وقت آسیب ببیند ما باید یک جایگزین برای او پیدا کنیم، چون در انتقال توپ از دفاع به حمله یکی مانند سامان قدوس را نیاز داریم.

    مشاور فنی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا مشکلی برای انتخاب کاپیتان تیم ملی بعد از خروج سردار آزمون و جابه‌جایی بازوبند وجود داشته است، گفت: «ولش کن»!

    انتهای پیام/؛

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا