اخبار روز

پاسخ منفی فدراسیون کشتی به امیررضا معصومی برای حضور در تیم ملی آذربایجان – بلادنیوز

  • پاسخ منفی فدراسیون کشتی به امیررضا معصومی برای حضور در تیم ملی آذربایجان – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بلادنیوز، بعد از آنکه امیرحسین زارع تنها طلای تیم ملی کشتی آزاد را در مسابقات جهانی 2023 بلگراد به دست آورد، فردین معصومی قهرمان پیشین سنگین‌وزن ایران و پدر امیررضا معصومی در مصاحبه‌ای از پیشنهاد تیم ملی آذربایجان برای به خدمت گرفتن امیررضا خبر داد.

    او اعلام کرد در این رابطه امروز (جمعه) جلسه‌ای با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی خواهد داشت تا اگر تیم ملی ایران به امیررضا نیازی ندارد، او با رضایت‌نامه فدراسیون، دوتابعیتی شده و به تیم ملی آذربایجان ملحق شود.

    تیلور: کشتی من و حسن یزدانی، مردم را کنار هم قرار داده؛ این زبانی مشترک بین ماست

    این در حالی است که پیش از این فدراسیون کشتی موضع خود را در رابطه با رضایت‌نامه به کشتی‌گیران و دوتابعیتی شدن‌شان اعلام کرده بود و هیچ‌ فدراسیونی تاکنون به ستاره‌اش و کشتی‌گیری که در کورس رقابت برای رسیدن به دوبنده تیم ملی است، رضایت‌نامه نداده و نخواهد داد.

    امیررضا معصومی کشتی‌گیری است که در سال‌های اخیر توانسته شایستگی خود را اثبات کند و قطعاً رقابت او با امیرحسین زارع برای دوبنده تیم ملی در المپیک 2024 پاریس، می‌تواند یک مدال خوش‌رنگ برای نماینده ایران در این وزن در فرانسه را تضمین کند.

    فدراسیون کشتی رضایت‌نامه‌ای به امیررضا معصومی برای دوتابعیتی شدن در مقطع حاضر نخواهد داد و در این خصوص نیز هیچ جلسه‌ای برگزار نمی‌شود.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا