اخبار روز

پرداخت وام ۵۰ میلیونی برای بانوان متقاضی وام با شرایط ویژه – بلادنیوز

  • پرداخت وام ۵۰ میلیونی برای بانوان متقاضی وام با شرایط ویژه – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری نور، آن دسته از بانوانی که مشتری این مجموعه هستند و به دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی تمایل دارند باید در یکی از شعب سپرده کوتاه مدت داشته باشند. گذشته از تشکیل سپرده، بانوان باید حداقل ۲۰۰ هزار تومان در حساب خود نگهداری کنند. مدت انتظار مورد نیاز برای درخواست این تسهیلات چهار تا ۹ ماه اعلام شده است. نرخ این تسهیلات ۱۷ درصد بوده و سقف بازپرداخت آن به ۳۶ ماه می‌رسد. تضمین‌های مورد نیاز برای دریافت این وام مطابق مقررات بانک مرکزی و دستورالعمل‌های مصوب موسسه نور خواهد بود. لازم به ذکر است که در مدت زمان بازپرداخت تسهیلات، به اصل سپرده وام گیرندگان سود ۱۰ درصدی تعلق می‌گیرد.

    بیشتر بخوانید:

    آغاز ثبت نام وام ۱۰۰ میلیونی برای خانوارها | نحوه ثبت‌نام و دریافت وام صد میلیونی

    وام فوری یکروزه ۳۰۰ میلیون تومانی با اقساط دو میلیون تومانی برای همه

    مبلغ اقساط و مدارک لازم برای دریافت وام ۵۰ میلیونی موسسه اعتباری نور کدام است؟

    با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۱ میلیون و ۷۸۲ هزار و ۶۳۶ تومان است. جمع کل اقساط، ۶۴ میلیون و ۱۷۴ هزار و ۹۱۰ تومان خواهد بود. سود کل این تسهیلات نیز به ۱۴ میلیون و ۱۷۴ هزار و ۹۱۰ تومان می‌رسد.

    واریز وام ۲۰ میلیون تومانی برای ۴۰ هزار بازنشسته از هفته آینده + فیلم

    بانوانی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند و ملزومات مذکور را دارند، باید به همراه اصل و کپی مدارک شناسایی خود به یکی از شعب این مجموعه مراجعه کنند.

    موسسه اعتباری نور این تسهیلات را به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی، ارزش آفرینی مشتریان و سهولت در اعطای وام برای مشتریان خانم خود تبیین کرده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا