اخبار روز

وحشت رژیم صهیونیستی از ورود حزب‌الله به جنگ/ سردرگمی سرکردگان اسرائیل در پی عملیات مقاومت – بلادنیوز

  • وحشت رژیم صهیونیستی از ورود حزب‌الله به جنگ/ سردرگمی سرکردگان اسرائیل در پی عملیات مقاومت – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری بلادنیوز، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز شنبه در اولین واکنش به عملیات نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل در شرایط جنگی با مقاومت در نوار غزه قرار دارد و این تنها یک عملیات نظامی نیست.

    رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در بیان این واکنش  به نقل از نتانیاهو افزود: ما در این جنگ پیروز می‌شویم و من از اسرائیلی‌ها می‌خواهم گوش به فرمان ارتش و نیروهای امنیتی باشند.

    در شدیدترین واکنش نیروهای مقاومت فلسطین به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و مقدسات اسلامی، عملیات نیروی مقاومت از صبح امروز آغاز شده است که در این عملیات تا کنون 35 نفر به اسارت درآمده و 545 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

    از تعداد تلفات این حملات تاکنون گزارش دقیقی منتشر نشده است، اما رسانه‌های صهیونیستی تعداد تلفات را بسیار زیاد ارزیابی می‌کنند.

    اظهارات کلی نتانیاهو که نشان از غافلگیر شدن وی و سایر سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی دارد، در برابر این حمله در شرایطی مطرح شده است که یک وزیر اسرائیلی نیز مدعی شده است که اتفاقاتی که در جنوب سرزمین‌های اشغالی رخ می‌دهد، ممکن است فریبی برای اتفاقات بزرگ‌تر در جبهه شمالی باشد.

    فلسطین الیوم به نقل از این وزیر اسرائیلی گفت که اسرائیل در شرایط جنگی قرار دارد. همچنین رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که ده‌ها هزار نفر از نیروهای ذخیره بخش‌های مختلف ارتش به‌همراه استحکامات آن در مرزهای لبنان مستقر شده‌اند.

    حملات امروز مقاومت باعث سردرگمی تصمیم‌سازان سیاسی، امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی شده است و این سردرگمی در رفتارها و مواضع آنها کاملاً مشخص است، در همین راستا خبرنگار شبکه الجزیره تأکید کرد که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به وزرای خود دستور داده است از هرگونه اظهارنظر در خصوص جنگ غزه خودداری کنند.

    چرا عملیات «طوفان الاقصی» حماس بی‌سابقه‌ترین عملیات موفق علیه اسرائیل بوده است؟
    واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به عملیات «طوفان الاقصی»؛ دوشادوش هم تا پیروزی

    انتهای پیام/+

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا