اخبار روز

خبر خوش آخر سالی برای مردم؛ بخش دوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟ – بلادنیوز

  • خبر خوش آخر سالی برای مردم؛ بخش دوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟ – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوز احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت امروز در نشست خبری گفت: سود مرحلۀ دوم سهام عدالت تا ۲۵ اسفند به حساب همۀ دارندگان سهام عدالت واریز می‌شود.

    خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت امروز زمان دقیق واریز سود سهام عدالت را اعلام کرد.

    احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت امروز در نشست خبری گفت: سود مرحلۀ دوم سهام عدالت تا ۲۵ اسفند به حساب همۀ دارنگان سهام عدالت واریز می‌شود.

    مرحله اول سود سهام عدالت در هفته پایانی آذرماه ۱۴۰۲ به حساب سهامداران واریز شد. افرادی که سهام ۵۳۲ هزار تومانی دارند سود ۷۳۶ هزار تومانی در این مرحله دریافت کردند. برای افراد دارای سهام یک میلیون تومانی نیز در این مرحله ۱ میلیون و ۳۸۵ هزار تومان سود واریز شد.

    بر این اساس سازمان بورس اعلام کرد: باتوجه به دستور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به منظور پرداخت به موقع مرحله دوم سود سهام عدالت در سال ۱۴۰۲ تمام تلاش‌ها بر این است تا هفته پایانی اسفند ماه سال جاری پرداخت شود.

    سازمان خصوصی سازی نیز اعلام کرد که انتشار برخی اخبار نادرست توسط برخی افراد برای مقاصد کلاهبرداری و اخاذی از مردم از طریق انتشار در شبکه های مجازی و یا پیامک تلفنی و ارسال لینک سایت های جعلی و منتسب به نام سازمان خصوصی سازی با سرشناسه های مختلف در خصوص موضوع سهام عدالت جعلی است و هرگونه واگذاری سهام عدالت پس از تصویب سبد سهام در هیات وزیران و تصویب سازوکار واگذاری از جمله تعیین اولویت های مشمولین در شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل (۴۴) قاون اساسی انجام خواهد شد و آخرین تصمیمات در این خصوص از طریق سایت سازمان به نشان www.ipo.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

    همچنین اطلاع رسانی در خصوص زمان و نحوه واریز سود سهام عدالت نیز تنها از طریق سایت شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به نشانی www.sahamedalat.ir و سایت سازمان خصوصی سازی به نشانی www.ipo.ir انجام خواهد شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا